|
|||
|
|||
g-lader revisie?
hoi
ik ga mn g-lader laten reviseren...maar ik heb een aantal vraagjes: waar kan ik die het beste heen brengen en waar(nog veel belangrijker) JUIST NIET!!!!! en als je op internet een beetje rond wandeld dan spreekt de een over dat je alleen de orginele onderdelen moet gebruiken en de ander zegt weer dat er betere onderdelen verkrijgbaar zijn zoals dichtstrips en lagers.. is er iemand die hier meer van weet? alvast bedankt mvg ron |
|
||||
|
||||
Polo3 hier van het forum is een hele goede.
|
|
||||
|
||||
paar weken terug mijn G-40 lader nog door arno (polo3) compleet laten reviseren. levert goed werk af!
grtz.
|
|||
|
|||
arno/polo 3
heb een gereviceerde lader van hem gekocht,loopt en klinkt super netjes. |
|
|||
|
|||
oke arno\polo 3 komt heel duidelijk naar voren...waar zit hij en hoe kan ik met hem in contact komen?
|
|
||||
|
||||
Stuur hem een PM via het forum, mijn g-lader heeft hij ook gedaan en perfect werk afgeleverd. Wees er snel bij hij is best druk bezet namelijk.
|
|
||||
|
||||
je zou hem een pb kunnen sturen via het forum hier, maar hij kijkt best vaak hier mee. dus grote kans dat hij zal reageren.
grtz.
|
||||
|
||||
Je moet het zo zien, Arno (polo 3) is net zoiets als Sixpack en velgen...
Beide hobbyisten, die zeer professioneel te werk gaan... Doen niks anders, en weten waar ze mee bezig zijn....
|
|||
|
|||
Beetje late reactie, ben druk druk druk
Maar ik ben dus polo 3 alias arno lader. Kunt me wel een pm sturen. Arno