|
||||
|
||||
Welke kleur is dit?
|
||||
|
||||
groen en volgens mij niet origineel VW
|
|||
|
|||
precies manilla grun maar donkerder
|
||||
|
||||
Keverkleurtje misschien?
|
||||
|
||||
Dit kleurtje is toch ori uitgebracht op de golf 1???
M'n broer heb d'r ook zo een, zo alleen geen digi-foto bij de hand.
|
||||
|
||||
Lofotengrün
Last edited by Striet : 02-08-2004 at 21:50. |
|
||||
|
||||
Quote:
dat is baligrun heb eventueel ook wel een kleurnummer als je dat wilt. grtn hj deze is van m'n maat... |
|
||||
|
||||
niet helemaal exact zo te zien, maar in de zon is ie echt groener, heb geen betere foto op het moment
|
|
||||
|
||||
Lijkt wel Lofotengroen
Wacht, loop ik even naar de garage..............klik.......yep, lijkt heeeel erg op lofotengroen. Maar de mijne is een beetje aan de matte kant. Of deze is voorzien van een extra laagje blanke lak.
|
||||
|
||||
Quote:
zou ook kunnen...staat deze maand in de vw performance staat daar niks bij over de kleur?? |
|
||||
|
||||
Zover ik weet is Bali groen een stuk feller .. minder moskleurig
|
|
||||
|
||||
Quote:
weet niet zeker, was ff een ingeving, zal een foto maken in de zon van deze golf en hier posten kunnen we iets beter vergelijken. kan het ook mishebben hoor... maar is wel een mooie kleur in het echt baligroen... |
|
||||
|
||||
Heb even de PVW erop nageslagen maar staat niks exacts in over de kleur, ze hebben het over Pea green??
|
|
||||
|
||||
Quote:
hmm, dat klinkt niet echt positief! :biggrin: |
|
||||
|
||||
Quote:
Je bedoelt het UK blad PVW ? Als dat zo is : die prutsers weten er over het algemeen erg weinig vanaf . Ja hoe een TT blok eruitziet .. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan moet het haast wel lofoten zijn. Dat oogt ook niet echt positief. Moet je echt even aan wennen. Vooral als je de spuitbus ziet staan. Is gewoon erwtensoep!
|
||||
|
||||
Al die kleurtjes zijn iig wel origineel op een golfje 1 uitgebracht
Ik vond een Pools tabelletje over golfie 1: http://www.republika.pl/passaty/golf1/kolory/kolory.htm |
|
||||
|
||||
Quote:
lol! :biggrin: |
|
||||
|
||||
Euuhmmm, volgens doppel-wobber.de is lofotengrun toch wel stukje donkerder. Wel beetje overdreven op die site lijkt mij.
Laat ik eens iets nieuws zeggen: Vind het meer Cliffgrün of Santosgrün
|
||||
|
||||
Cliff grun is het zeker niet : das deze kleur
|