|
||||
|
||||
MonthlyMiniMeet!
6juni, lekker zomers hopelijk.. moet toch wel lukken met die datum dacht ik zo!!!!
ik hoop jullie allen weer te zien, behalve die kansloze spolnichten van de vorige keer :roll: hier de flyert met de nodige informatie, ook wil ik VAG only nog even benadrukken :mrgreen: VAG ONLY DUS! Tot dan!
|
|||
|
|||
VAG ONLY?
De golf heb ik dan nog niet |
|
||||
|
||||
naja goed, jij mag met die benz uiteraard wel komen ..
maar ik doel meer op die knalgele kadett die er vorige keer stond wel een apart en net ding overigens, no offence.. golf 4 lampen erin enzo iemand foto van toevallig?
|
|||
|
|||
Sja, die was wel netjes!
Ff kijken of ik er bij kan zijn, ik moet dan misschien taxieen |
|
||||
|
||||
Spolnichten...
|
||||
|
||||
tja, heb ik gehoord .. ik was eerder weg ivm overlijden van mijn opa
maar ik heb dus gehoord dat ze er nogal een circuit van hadden gemaakt ..
|
||||
|
||||
Mja klopt idd... erg jammer
|
||||
|
||||
Ook een reden waarom ik er niet bij ben deze keer. Sorry mannen.
|
||||
|
||||
ik zal kijken of ik langskom de 6de....heb nu tentamens en daarna 3 maandjes vrij...
zal mn jetta ook wel fijn vinden, eindelijk om laag en wat minder over de snelweg(in z'n 3de versnelling)
|
||||
|
||||
Heren,
ook ik laat het deze keer afweten, de reden hiervoor is idd het rally rijden op de parkeerplaats. Dit is vragen om trammelant, en dat is toch zonde van zo'n leuke meeting. Ik lees volgende week graag hoe het verlopen is. gr Chris |
|
||||
|
||||
jammer zeg, .. klootjesvolk van de vorige keer verpest de sfeer volledig
maar goed, ik moet nog even zien of ik zelf wel kom aangezien ik met de kever bezig moet er is een startprobleempje (elektrische circuit) dus dat moet even gemaakt worden .. waarschijnlijk doen we dat vrijdag, dus ik moet even zien hoe laat en hoe laat we klaar zijn
|
||||
|
||||
Jammer van die gumapen,maar dat we ons dat zo snel laten wegjagen door die paar eikels vind ik dan weer een beetje jammer.Was er de vorige keer niet bij en deze keer moet ik ook over slaan,maar zodra ik de volgende keer kan ben ik er gewoon weer bij.We laten ons toch hopelijk niet zo snel uit het veld slaan ofwel?????????????????????????????/
|
|
||||
|
||||
nou ik niet hoor, ik ben er gewoon bij waarschijnlijk.. alleen niet met de kever
ik ga morgen met tinus bezig met de kever en dan gaan we zaterdag verder dus we komen gewoon even buurten, ik hoop dat er nog wat overblijft van de mensen!
|
|||
|
|||
Quote:
Jullie hebben toch een Nederlands mond niet dan? Zeg er gewoon wat van. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
ik was er vanavond nog even langs gereden had helaas geen tijd om aan te komen.
zag er in ieder geval gezellig uit! |
|
||||
|
||||
het was ook nog best leuk, niet heel druk maar dat was ook niet verwacht
nog best gelachen ondanks de wat mindere opkomst, weer was achteraf best oke!