|
||||
|
||||
GT onderblok, bewerkte kop, gepolijste verlichte drijfstangen..
Ik heb het laatst allemaal van Arno gekocht, maar vanwege aankoop appartement, ga ik er de komende tijd toch geen tijd voor hebben, en kan ik t geld beter ergens anders voor gebruiken, letterlijk gekopieerd uit de adv, van arno:
Bied hier een mechanische cilinderkop te koop aan. De in en uitlaat kanalen zijn bewerkt, en er zijn grotere uitlaat kleppen gemonteerd. Heb deze kop bij de bergcup gekregen van serge, maar is niet door serge bewerkt. Vraagprijs 125 euro Heb hier een setje drijfstangen te koop. Zijn voor een polo 1.3 motorblokkie. Heb ze destijds voor de bergcup gekocht,maar heb nu andere plannen. Vraagprijs 100 euro Goed onderblok, moeten alleen nieuwe zuigerveertjes op. gk zuigers met drijfstangen en mh krukas met oliepomp, de zuigers hebben een uitsparing, zodat er een nokkenas boven de 300 graden in kan+ gelaste koelriben op de carterpan Vraagprijs 50 euro Liefst alles in 1 koop zodat niks blijft liggen, natuurlijk ook een mooiere prijs dan..
|
||||
|
||||
Upke..
|
|||
|
|||
Past deze kop op een 1.6 8v aea motor, en zo ja, met hoeveel moeite?
|
|
||||
|
||||
uuh volgens mij wel, maar dat zou je toch even aan de experts moeten vragen, de kop is van Serge geweest die zou je dat kunnen vertellen...
|
||||
|
||||
gereserveerd....