|
|||
|
|||
Piepen als ik het licht aan doe....
hey volks,
ik heb een probleempje met de golf, als ik mijn lichten aanzet, dan gaat het piepen (het geluid dat er een deur niet dicht is.) heb alle deuren na gekeken, zoals de kofferbak enzo, alles :P maar nog blijft ie piepen als ik mijn licht aan zet, heel irritant gepiep wat kan ik hier aan doen? Gr jarno |
|
||||
|
||||
Lijkt mij een lichtzoemer, en die gaat meestal af als je licht nog aanstaat, en je je deur open doet. (aangesloten op binnenverlichting)
Ik zou dus even kijken of dat schakelaartje bij je deur nog goed werkt. En of je binnenverlichting wel aan of uit gaat? Of gewoon die zoemer eruit rukken |
|
||||
|
||||
Bij mij ging hij dat doen toen het electronische gedeelte van mijn contact stuk was.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ja juist dat woord zocht ik :P Lichtzoemer inderdaad.. die blijft piepen :P maat van me heeft even de kap van de computer eraf getrokken, maar daar kan het niet aan liggen toch? :o Wil dat ding wel houden als dat kan :P altijd makkelijk als ik een keer het licht vergeet uit te zetten Zou morgen eens gaan zoeken. Gr Jarno |
|
||||
|
||||
als het schakelaartje blijft hangen kan dat alleen ingedrukt, in de "dicht"-stand dus en zou hij juist niet moeten zoemen.
Ik zou het in de andere schakelaars (licht, contact, etc) zoeken |