#1
|
||||
|
||||
welke zekeringsast te gebruiken in golf 1 et g60 motor?
welke zekeringskast moet ik gebruiken die originele van men golf 1 gti of die vande de g60,en of de origineel verlichtingskabelboom mag blijven zitten of moet die ook veranderen?heb al meerdere oplossingen gelezen,maar vraag me af welke de gemakkelijkste manier is?ik hoor het wel.
|
#2
|
|||
|
|||
een complete kabelboom is het beste van een golf 2 g60. maar mk 1 zk kast kan ook er zij hier wel mensen die weten hoe dat moet!
|
#3
|
|||
|
|||
Ben er zelf ook mee bezig
Zit er aan te denken om de kabelboom en zekeringkast van een 90er golf 2 pak[kun je de motor kabelboom zo aansluiten] Naar mijn mening moet je dan alleen de stekkers van de schakelaars over zetten en die van de tellerbak aanpassen |
#4
|
||||
|
||||
Er zijn 5 draden belangrijk om de digifant aan de praat te krijgen.
Met 2 relais extra. Daar ga je toch geen zekeringskast met kabelboom ombouwen. Even zoeken op www.gti-g60.nl en je vind er wel meer over.
__________________
Rallye Club Friesland, wie anders! VRnixT naar TFSI DSG |
#5
|
|||
|
|||
nee inderdaad dat zou ik ook niet doen als je alleen motor swap doet. die van mij is compleet gerestaureerd dus dan maakt niet uit wat je doet.
|
#6
|
|||
|
|||
Quote:
Ben ik ook mee bezig Wil ook gelijk van die oude zekeringkast af |