|
||||
|
||||
Nieuwe telg: Golf Standard 1975
Gisteren een super leuk Golfje op de kop weten te tikken, en we noemen 'm: Grote Smurf!
Het is een Golf standard (basismodel), bouwjaar 1975. 1100cc, 52.000km, Miamiblauw. Alle leuke basis details zoals rubber vloermatten, stok onder de achterklep, motorkap openen door de grille enz. En het mooiste: in uitstekende originele staat! Erg leuk ding al zeg ik het zelf. Dus, speciaal voor Rene: die gaan we lekker weg laten rotten in de schuur! Genoeg praat, foto's:
|
||||
|
||||
gaaf, ziet er netjes uit.. ik vind zo'n vroeg interieur ook altijd vet met die hoofdsteunen zo!
|
||||
|
||||
Mooie auto en die kleur vind ik superrrrrrrrrr.
René (Tiefleger) |
|
|||
|
|||
Leuke aanwinst Stijn. Zal prachtig staan bij de rest van de golfjes in de schuur.
|
||||
|
||||
Mooi Golfje!
Maar idd zonde dat ie in een schuur komt en er niets mee wordt gedaan... Naja...hij zal wel verkocht worden als er 10cm stof op ligt....
|
||||
|
||||
meh, die komt over x jaar warm en droog in het VF museum te staan
wat zit daar boven de zonneklep? Last edited by Marcski : 27-08-2008 at 22:37. |
|
||||
|
||||
hele leuke golf zeg! en de kleur is super inderdaad. veel plezier ermee
grtz.
|
||||
|
||||
Heb hem gisteren al hier gezien, wist toen alleen nog niet dat die van jouw is, toeval
Mooi wagentje!
|
||||
|
||||
Ja meteen toegevoegd natuurlijk!
Op de zonneklep: een zwaar coole brilhouder, voor de echte Derrecks onder ons
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Mooie aanwinst. Heb je ook foto's van de details? Die matten kan ik me wel wat bij voorstellen, maar van die andere twee ben ik benieuwd hoe dat er uitziet.
|
|||
|
|||
Gaaf stijn! Hoe krijg je het weer voor elkaar
|
|
||||
|
||||
Tuurlijk! Niet van deze auto maar mijn andere 75er basis:
|
||||
|
||||
Gaaf!..naja beter dat je hem netjes opzij zet, dan hem uitelkaar trekt en dan maar in onderdelen verkoopt
|
|
||||
|
||||
Blij dat je hem toch bent gaan halen Stijn, heb je niet voor niets in de zenuwen gezeten op Vagfest
@Renee, als ie binnen blijft staan kunnen bepaalde mensen hem ook niet verkloten |
|
||||
|
||||
Echt een leuk karretje, live nog mooier, Ester zei al jij hebt hem toch niet gekocht ofzo he .
|
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit man!
|
||||
|
||||
dik ding man!
|
||||
|
||||
Echt gaaf deze kleur icm het interieur.
|
|
||||
|
||||
wie wat waar hoe... waarom is dit langs mij heen gegaan, op vagfest ook niks van meegekregen