![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sold! For Top Dollar!
![]() Een slimme Rotterdammer rijdt binnenkort belastingvrij Mk2 op LPG! Bedankt voor alle reacties en interesses! Slotje en deleten graag. Clyde Last edited by clyde : 09-04-2008 at 22:41. |
|
|||
|
|||
![]() een Golf 2 van 30-6-1983? Ze begonnen toch pas in september '83 met de productie van de Golf 2??
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Misschien was het een auto met een toelating met alleen een jaar erin. Vincent molenari had dat met zijn uit de US geïmporteerde Champagne Edition bus ook. Deze heeft nu een datum eerste toelating ouder dan de productiedatum ![]() Jens |
|
||||
|
||||
![]() Juni zou wel kunnen, hoor. In seprember '83 waren ze voor het eerst in Nederland. In Duitsland waren ze al een paar maand eerder leverbaar.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hoe kan dat als de serieproductie pas in september begonnen is?? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tja, ik weet niet precies hoe 't zit, maar ik heb ooit eens een Duitse Golf2 gezien van juli 1983. De (Nederlandse)eigenaar vertelde mij dat ze toen al leverbaar waren in Duitsland. Eigenlijk wel apart.
|
|
||||
|
||||
![]() als de auto op de papieren alleen een bouwjaar heeft staan, krijgt ie bij toelating inderdaad "30- 06" van dat jaar..bij een us import staat het modeljaar vermeld, en krijg je "28-02" van dat jaar als datum eerste toelating
|
|
||||
|
||||
![]() foto's, kmstand.. ?
|
||||
|
||||
![]() hallo,
hoe is de algemene staat, heeft die APK aandachtspunten? en heb je foto's..? ![]() Last edited by tim_j : 09-03-2008 at 21:20. |
|
|||
|
|||
![]() Ik wil foto,s zien!!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() en aangepast
![]() |