|
||||
|
||||
20APRIL VWPASSATNL "MEET EN GREET" Echt LIMBURG
http://www.vwpassat.nl/viewtopic.php?t=22401&highlight=
MEET EN GREET De hele VAG Familie is welkom op zondag 20 APRIL in Echt limburg vanaf 12u Cee Ya!!! Ook is De firma T WHEELS aanwezig met wat leuk matriaal.. T-WHEELS Dorpstraat 75 6102 TS, Echt www.t-wheels.nl @: info@t-wheels.nl Tel: 0031- (0)6 10468354 En : De Krassendokter Industrie terrein Leuken Noord De Noord 43 6001 DA Weert Tel: 0495 52 00 44 Fax: 08 47 24 51 52 info@krassendokter.nl Last edited by SHReK : 20-04-2008 at 21:26. |
|
||||
|
||||
Dus voor de Limbo's..
Cee Ya in Echt Limburg..
|
|
||||
|
||||
Komen wel ff een kijkje nemen he
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wie van de vele Volksforum mensen komt er nog naar limburg.. Wordt een gezellige middag met veel VW.. MVG |
|
|||
|
|||
had graag even door nederland heen gestoven om een kijkje te komen nemen met m'n passaatje,maar moeke justitie vond t nodig om 3 mnd mijn rijbewijs onder der kussen te leggen...beetje jammer maar er komen vast nog wel meer van deze dagen [denk ik]
have fun daar int limboland |
|
||||
|
||||
Quote:
Jammer,shit hapens he!!! voor de andere vwers welkom.. |
|
||||
|
||||
jammer maar helaas ik ben dan in arnhem
heb zowiezo dan in leerdam een verjaardag...helaas had graag erbij geweest.. veel succes
|
||||
|
||||
Heyzzz
Geweldig zie ik jullie A.S Zondag in Echt LIMBURG wie komt er nog alle VAG familie is welkom,gezellige middag,met mensen met de zelfde bloedgroep.. Cee YA!!! |
|
||||
|
||||
keej leuk meeting kom denk ik ook ens kijke met men beginnende Jetta waar nog veel aan moet gebeuren maar kan er leuke dingen op doen dus denk dat ik wel ff langskom groeten tOmm
|
|
||||
|
||||
Welkom..
Het gaat zondag gezellig druk zijn +-30 voor inschrijvingen.. Tot zondag in Echt.. |
|
||||
|
||||
Heyzzz
Was een geslaagde dag leuk dat er zon goede opkomst was.. MVG |