|
|||
|
|||
Help...!! Versnellingsbak vervangen???
Hallo,
Mijn caddy heeft een apart trekje gekregen, af en toe (zeg 1 op 5 keer) maakt de versnellingsbak bij het schakelen naar de eerste versnelling een soort klapgeluid en schok. Daarbij schakel ik rustig in (voel geen weerstand) en laat ik de koppeling nog niet opkomen, het is echt als je in z'n 1 zet. Het geluid en de schok kun je vergelijken met het schakelen naar een andere versnelling die niet in de versnelling wil, maar dan toch in een ruk hard doordrukken. Ik heb al geprobeerd te kijken op de koppelingsplaten goed, dmv handrem aantrekken en dan wegrijden, maar dat lijkt goed. WIE WEET WAT HIER AAN DE HAND IS??? Alle hulp welkom. |
|
||||
|
||||
Heb je je schakelstangen al bekeken? Mischien dat er 1tje is afgebroken of niet meer helemaal goed bevestigd zit.
Deze zitten als je voor de auto staat, achter de versnellingsbak, onder de rembekrachtiger
|
|||
|
|||
Hoi!
ik heb ooit een caddy gehad die helemaal niet in zijn 1 wilde. Na het afstellen van de schakelstangen, dit kan je doen dicht bij de pook, wilde hij weer prima rijden. Of dit ook het geval bij jou is weet ik niet maar het is in ieder geval het proberen waard. Groeten, Ruben |