|
|||
|
|||
schuifdak vervangen
Hallo,
heb een vraagje over mijn golf 2 gti. in mijn golf 2 zit een schuifkanteldak van een scirocco ingebouwd, alleen is deze dakplaat slecht gespoten, en wil ik deze opnieuw laten spuiten. mijn vraag is hoe je de bovenste plaat eraf kan krijgen. is hier een tekening van, of heeft iemand hier ervaring mee. alvast bedankt |
|
||||
|
||||
De dak plaat???? Die zit gelast.....
Of bedoel je dat je schuif/kantel gedeelte ook in kleur is en je die los wil halen? Snap je vraag niet helemaal.
|
|||
|
|||
Quote:
ik bedoel het schuifkantelgedeelte wat in kleur is, die wil ik er uit halen. |
|
|||
|
|||
kan je zo los maken.
|
|||
|
|||
Quote:
ja, en hoe zit deze vast? |
|
|||
|
|||
moet je toch het compleete opendak er uit draaien
volgens mij is dat een klooten karwei op aleen de dak plaat los te halen ivm afstellen e.d je kan beter het raam werk en aan laten zitten en dan laten spuiten rubber om de dak plaat is trouwens ook erg duur als ik me nog kan herinneren iets van 45 euro .....( toch jurgen ?) |
|
|||
|
|||
Quote:
dus ik kan beter het dakpaneel aan het complete mechaniek laten zittten en deze dus compleet demonteren? |
|
|||
|
|||
zou ik wel doen . is afstellen niet meer nodig
|
|
||||
|
||||
Rubber kost iets van 45 Euro ja. Maar om die eraf te halen moet je wel wat meer demonteren. Tenminste bij mijn originele schuifdak was dat wel zo.
Mischien heb je iets aan deze link: http://www.btinternet.com/~john.win...oof/Sunroof.htm
|
|||
|
|||
en weten jullie misschien ook dat het schuifkanteldak van een scirocco en van een corrado gelijk zijn(op de electrische bediening na).
|
|
||||
|
||||
Dat gaat niet passen. De maten komen niet overeen.