|
|||
|
|||
Golf Mk1 1.6D --> 1.6TD Sprintercooler
Ben dus nog bezig met het golfje... Hier wat foto's :
Er komt nu dus een andere kabelboom + zekering kast in ... Van een golf 1 benzine dus moet nog wat aanpassen ... Toevallig iemand een van een diesel liggen? Heb nu wel nieuwe zekeringen ipv. porseleinen. Het golfje op de brug in de schuur ... En het blokje zit erin .... moet nog het een en ander aangesloten worden ... Het oude 1.6D blokje ... wordt kaal geplukt .. Ga nu binnenkort aan de uitlaat beginnen ... word 60mm mvg. Peter |
|
|||
|
|||
Het motortje loopt nu .... .. wat een heerlijk geluid
duurde ff ( geklooi met brandstofpomp & vliegwiel ) morgen ga ik de uitlaat maken maar nu het volgende ... ik wil hem vanaf de turbo 60 mm maken ... maar hoe zit het met de hitte ? een standaard universele bocht van 60mm zal wel niet tegen de hitte kunnen ? wat kan ik ervoor gebruiken ? gewoon dikwandig staal ? kabel boom ook erin alleen knipperlicht werkt nog niet ( niet dat dat nodig is ) |
|
||||
|
||||
He Peter ,leuk project ,zo'n Mk1 met turbodiesel .
Je kunt wel gewoon universele uitlaatbochten gebruiken hoor ,dat doen de meesten hier tenminste wel . Ik heb er zelf een RVS voorpijp onder (bij de witte jetta turbodiesel) , van 76 mm ,waarbij de rest ,vanaf de downpipe, 63,5 mm is . Ben benieuwd naar de vorderingen ! Je zet er ook een intercooler voor zeker ? Keep us posted!
|
||||
|
||||
Ik zal morgen even kijken heb nog een kabel boom van een caddy 1.6diesel liggen zal even kijken waar het ligt thuis of in de werkplaats! hij is copleet met zekering kast van een diesen daar zit de relair voor het gloeien ook in.
als ik heb hoor je het wel even. groet wim |
|
|||
|
|||
Oke bedankt voor de reacties
ik heb nu een kabelboom van een golf 2 diesel en half van een golf 1 benzine wel al nieuwe zekeringkast ..... nu werkt bijna alles maar het zou wel fijn zijn als ik van caddy ofzo een kabelboom heb alvast bedankt! heeft het veel nut om de voorpijp 76mm te maken ipv 60? anders haal ik dat ook nog ff . Er komt denk ik een sprintercooler voor de radiator is makkelijk en tenminste een flinke intercooler, want wil als ie erin zit en klaar is oook wat meeeeeer vermogen uithalen en dan heb je daar ook weer baat bij . mvg. Peter |