|
|||
|
|||
golf 1 kuipstoel
hallo
ik heb een probleempje. ik 2 kuipstoelen van autostyle die wil ik in mijn golf 1 maken. maar ik weet niet hoe ik ze er in moet maken want ik heb geen slede bij de stoelen. hebben jullie misschien een oplossing mvg robert |
|
||||
|
||||
sledes erbij kopen?? zijn vrij universeel....
|
|||
|
|||
hallo
ja maar hoe moet ik die dan vast maken moet je een gat door je bodem boren of zo. mvg robert |
|
||||
|
||||
nee, er zijn gewoon sledes te koop voor je eigen auto, gaan er hetzelfde in als je originele stoelen,.
|
|||
|
|||
weet je mischien ook waar je die kan krijgen dan?
mvg robert |
|
||||
|
||||
www.nlpower.com
wel tering lange wachtijd |
|
|||
|
|||
kun je ze ook bij autostyle krijgen?
gr robert |
|
||||
|
||||
Ja als het goed is wel kijk anders even rond op BKcustoms of skgautostyling meschien hebben hun wat .
|
|
||||
|
||||
Bij raceland zijn ze het goedkoopst. Gewoon bestellen op de site.
|
|
|||
|
|||
wat is de site van raceland dan
gr robert |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
haha ja heb de site al gevonden maar heeft iemand ook een iede hoe je die moet monteren in een golf 1?
|
|
||||
|
||||
je hebt je stoel er toch ook uitgehaald? Als je de juiste slede hebt lijkt me het geen hogere wiskunde om deze er weer terug in te zetten
|
|
||||
|
||||
Gewoon in de slede waar je normale stoel ook in schuift.
|
|
||||
|
||||
Het volgt vanzelf appeltje eitje
|
|
|||
|
|||
maar moet ik ook iets van mijn orginele stoelen afhalen dan?
want op die foto wat bij receland staat kan ik mij niet voor de geest halen hoe hij er in komt. gr robert |
|
|||
|
|||
is weg brengen geen betere optie?! en laten doen als ik dit zo hoor! hahaha. [sorry]
|
|
||||
|
||||
Als je een slede koopt voor een golf 1 zal der vast een gebruiks aanwijzing bijzitten, de slede zet je gewoon vast aan je frame aan de voorkant van de slede zit een hendel waar mee je de stoel na voren en na achter kunt brengen zolang je die hendel onder aan de slede richting het stuur houd en dan op de juiste plek monteert waar je oude stoel zat is het als eht goed is voor mekaar het lijkt moeilijk omdat de slede er anders uitziet dan de normale stoel onder kant kwestie van even goed kijken juiste gereedschap en klaar is kees.
|
|
|||
|
|||
allemaal bedankt voor jullie reacties ik ga het proberen.
als ik er niet uit kom horen jullie het. mvg robert |
|
||||
|
||||
Er zit geen gebruiksaanwijzing bij, maar met een beetje logisch nadenken kom je een heel eind.
|