![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() Ik ben op zoek naar een compleet setje ats cup velgen, pirelli, turbo of bbsjes in nette staat met band. Het liefst 15 inch 7j 195/45/15 ![]() laat maar weten wat er allemaal in omloop is ![]() voor de rest zou ik zegge, zorg dat je zelf nog wel wat onder je auto hebt want het is ontiegelijk lekker weer om er even op uit te trekken ![]() ik woon in de omgeving van den bosch, dus in de buurt zou ook wel prettig zijn. lata Last edited by sigi : 15-04-2008 at 07:22. |
|
|||
|
|||
![]() niemand iets nog in de garage ligge? of onder zijn auto waarvan ze weg kunne!?
|
|
||||
|
||||
![]() op marktplaats zijn er volgens mij een hoop te krijgen
Grtz
|
|||
|
|||
![]() maar met de juiste banden maat om mooi te kunnen verlagen? dat niet, valt toch nog best vies tege
Last edited by sigi : 14-04-2008 at 18:30. |
|
||||
|
||||
![]() HAHA, Ik had het nog niet gezien...
Maar ik denk dat het wel gevaarlijk is hoor. Een 16'' band om een 15'' velg ![]() 15'' banden kosten geen drol op www.autobandenmarkt.nl Grtz Quote:
|
|||
|
|||
![]() jaja, daarom zet ik het er neer, heb er geen verstand van, het is me alleen aangerade:S dus weet ook niet wat er gezegd werd
![]() er werd me aangerade 8j te doen, maar meteen door iemand gecorrigeerd voor 7j.... dus dat weet ik ook nog steeds niet. Bedankt voor de site ![]() laat maar wete als je nog iets leuks weet voor onder een golf!!! |
|
||||
|
||||
![]() allereerst, onder wat voor golf komt het?
verder... de maten 195-45-15 staan voor: 195=breedte van de band. 45 =Hoogte van de band 15 =aantal inches dus als je een 15inch wiel hebt, kan er geen 16inch band om heen. wat wil je verder? een perfecte set? een opknapset? Nieuwe velgen misschien een optie? als ik me niet vergis kosten banden in deze maat van ''nankang'' +-47e p/st. Hoeveel wil je er aan uitgeven? volgens mij zijn ats cup velgen nog nieuw te leveren namelijk (weet het niet zeker)!!! verders als je een mk1 hebt kun je waarschijnlijk beter 7J voor pakken omdat ze anders snel uit gaan steken. achter zou 8J wel kunnen waarschijnlijk (net wat je zelf mooi vind) zoek maar eens op marktplaats etc of tussen de verkoop topics hier. iig succes! Grtz
|
|||
|
|||
![]() thnx mate, komen onder een golf 1 gti ja, uit 83...en ik vind 7j voor , 8 j achter ook wel mooi. maar hoeft niet percé. alles in 7j ook best. Ik zou wel graag een compleet setje willen hebben. ik mijn ouders wonen ook in boxmeer, waar sixpack peter woont (waar ook de golf staat). dus ik kan de velgen altijd ff aflaten maken door hem...
scheelt weer ![]() alleen op het moment staat hij weer in de garage, aangezien ik hem vorige week wilde starte om ff te rijde, startmotor kapot... IEMAND NOG EEN LEUK SETJE VELGEN TE KOOP? BBS, ATS CUP, PIRELLI OF TURBO VELGEN?????? |
|
|||
|
|||
![]() uppie voor nieuwe reacties?
|
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() uppi, mssn nog iemand bbsjes ?
|
|
||||
|
||||
![]() Heb een set BBS RS 070 liggen, moeten wel opgeknapt worden. Mogen weg voor € 500,-.
|
|
||||
|
||||
![]() heb evt. nog set centra' s
![]() hangt er vanaf wat je wilt,gepolijst zwart met gepolijst randje etcetc kom maar keer koffie doen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie werk, ziet er goed glad uit
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Petertje zet met zijn werk teminste Boxmeer op de kaart
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ff een upje, mssn heeft iemand uit de buurt van brabant nog wat ligge...anders word het wachte tot meivakantie voordat ik iets kan ondernemen....laatste week school, dan het scheurijzer los laten over de verharde asvaltwege!!!!!!!!!!
laat maar hore!!!!!!!!!!!!!!!!! |