Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 15-03-2008, 09:29
wizzofoz wizzofoz is offline
Forum Newbee

Question Dashboard vragen - Golf I cabrio 1979

Ik ben sinds een weekje de trotse eigenaar van een Golf I cabrio 1.5 GLS uit 1979 en heb behalve het vreselijk stotteren van de motor (hij stop ook als je terugschakelt, misschien eerst maar eens naar de garage om te laten afstellen ofzo) nog een paar vraagjes over het interieur:
- boven de kachel zit nu een groot gat waar ooit een radio in heeft gezeten, maar de vorige eigenaar is hier nogal creatief mee omgegaan en heeft rechts naast het gat een lelijk plaatje gezet. Iemand een idee hoe op een nette manier een radio te monteren in het dashboard?

- de temperatuurmeter en toerenteller doen het niet, benzinemeter (zit in het zelfde puntklokje) doet het wel. Waar vindt ik de voeler van de temperatuurmeter en wat zou een oorzaak van het niet werken van de toerenteller kunnen zijn?

- bij de pook zitten drie kleine klokjes: oliedruk, volt en klokje. Is er ergens online iets te vinden om deze te controleren en/of aan te sluiten?

Oh ja, ik ben een absolute auto-analfabeet, de antwoorden niet té technisch graag ... hahaha
Reply With Quote
Old 15-03-2008, 11:05
Samurai's Avatar
Samurai Samurai is offline
No personal life

Welkom, ik denk dat je het beste naar de garage kan gaan. Zeker als je een absolute auto-analfabeet bent. Dan doe je vaak meer kwaad dan goed!
Reply With Quote
Old 15-03-2008, 11:59
Jeff's Avatar
Jeff Jeff is offline
No personal life

Laat www.bolku.nl ernaar kijken.
Alles voor de Golfcabrioot!
Reply With Quote
Old 15-03-2008, 12:19
wizzofoz wizzofoz is offline
Forum Newbee

mmm ... die had iets dichterbij Meppel moeten liggen ... eerst maar ffies de locale garage er naar laten kijken ...
Reply With Quote
Reply

Posting Rules