|
||||
|
||||
golf VR6 creme leder xenon usa airco nieuwstaat
Voor me maatje plaats ik deze
heel erg nette VR6!!! bij vragen mag je Leon bellen 0653142016 copy paste van markplaats Bouwjaar: 1996 Kilometerstand: 173.500 km Hierbij bied ik mijn mooie golf te koop aan de vr6 is al 7 jaar in mijn bezit toen destijds geheel orgineel gekocht met 97dkm er staat nu op 173dkm reden van verkoop is dat ik weer eens wat anders wil, en heb er ook weinig tijd voor ivm werk en gezin een super goed onderhouden en verzorgde vr6 papieren aankoop enz kunnen getoond worden bij vragen mag je altijd bellen ben met deze auto naar div meetings geweest deze auto is echt in topstaat en staat bij mij lekker droog in een schuur zgan bekleed chreme nappa leder int zonder enige slijtage usa midden console golf 4 pook nieuwe orginele vloermatten (heb de auto altijd op de sokken bereden) gecleande - strakgemaakte orginele usa mk3 bumpers usa onderlip auto heeft geen roest krassen of steenslag xenon verlichting polo handgrepen zonder sloten cl gecleande achterklep zonder wisser en spoiler cl achterlichten en knipperlampen mb sprinter luchtinlaat in rechter voorscherm complete rvs hartmann sportuitlaat met eps eindpijpen in a3 tdi look 17 inch 2 delige rh cup velgen met rvs randen en zwart hart orgineel RH!!! pirelli p zero nero banden zgan weitec onderstel 4x15inch bbs vr6 velgen met zgan winter banden alles is in zeer goede staat, binnen buiten en onder de motorkap bijna alleen met mooi weer bereden technisch 200% en zeker niet bezuinigd op onderhoud vraagprijs 8250 bij vragen mag je bellen 0653-142016 of doe maar eens een goed tegen bod Meer fotos op de club website www.custompp.nl Linkje
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) Last edited by 61 RagTop : 03-10-2009 at 14:20. |
|
||||
|
||||
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |