|
||||
|
||||
CV-pompje Golf 2
Ik ben op zoek naar een werkend CV-pompje (vacuum) voor in de bestuurdersdeur van een Golf 2.
Naar weten zijn die alleen origineel zo geleverd. Alvast bedankt!
|
||||
|
||||
Pompje van de bestuurdersdeur wordt met de sleutel bedient, zit geen lucht aan. Vacuüm werkt op de passagiers deur(en) achterklep en tankklep.
Pomp zit als het goed is rechts in de kofferbak achter de bekleding. Als de sleutel in de bestuurdersdeur wordt gedaan en omgedraait gaat er een puls naar de pomp toe die lucht door de slangen blaast of trekt. (is in princiepe de master)
|
||||
|
||||
Klopt wat je zegt Djin, alleen wordt mijn CV aangestuurd via mijn alarm. En daar zit het volgens mij niet goed. Er moet dus wel een pompje aan de bestuurderskant zitten om het slot dicht te trekken als ik mijn alarm inschakel.
Heb momenteel het probleem dat hij soms wel en soms niet mijn sloten dichttrekt (als gevolg van het geen puls doorgeven aan de bestuurderskant). En als hij wel dichtgaat komt er ook een krakend geluid van het pompje vandaan. Wil dus eens een ander pompje proberen in de hoop dat het dan verholpen is.
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant Last edited by Erik : 04-03-2008 at 19:59. |
|
|||
|
|||
Heb nog wel een complete set van een 5 deurs inc.portieren
50euro |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan denk ik dat je gewoon een cv pompje moet hebben. Bij golf 2 is naar mijn weten nooit een cpv op afstand geweest. origineel dan. Ik zou even het deurpaneel eraf halen, dan kan je zien hoe het gemonteerd zit.
|
||||
|
||||
ik denk dat er een pompje bij zit heb ik ook, die word via het alarm aangestuurd.
kun je bij elke automatrialen zaak halen. ik gok deze die heb ik ook.
|
||||
|
||||
Erik, als het goed is heb ik nog een complete set liggen. Uitproberen kun je het natuurlijk altijd.
Mocht het inderdaad daaraan liggen komen we er wel uit. Ligt het probleem ergens anders breng je de pomp maar gewoon weer terug. Als ik van het weekend in Sittard ben en er de tijd voor heb kijk ik even voor je na.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Probleem heeft zich voorlopig zelf opgelost.
Het kraken van het pompje is weg en hij trekt nu elke keer weer het slot dicht.
|
||||
|
||||
ik zou het toch maar ff open maken zal je zien dat je dadelijk vlug weg wilt en dat ie dan weigert.
ff goed maken heb je weer jaren plezier van.
|
||||
|
||||
Mwoah, krijg mijn deur altijd open. Heb gelukkig nog sloten.
Zo lang dat het goed gaat, laat ik het fijn zitten. Kan altijd nog terugvallen op dit topic.