|
||||
|
||||
LeonGolf
Hallo!
Mijn naam is Leon vd Linden, woonachtend in Eindhoven. In November 2006 een Golf Mk1 Cabrio gekocht, tijdje geleden hier geregistreerd, en nu wordt het es tijd om me actief te gaan gedragen! Over mezelf: Sinds Mei 2007 woon ik samen met mijn dinnetje Manuela in Eindhoven. Daarvoor 24 jaar in Nuenen gewoond.. In 2003 mn rijbewijs gehaald en sindsdien de volgende auto's gehad: Peugeot 205, rood, 1989 Peugeot 306, rood, 1993 Opel Corsa A, zwart, 199 VW Golf Mk1 Cabrio 1988 Fiat Cinquecento sporting, Zwart, 1995 VW Golf Mk3 GTi, 1993 Peugeot 205, blauw, 1998 En NEE! ik heb er 0 in elkaar gereden De laatste 2 en de Cabrio heb ik nog.. Dit is mijn Cabbie: Bouwjaar 1988, is een Amerikaanse uitvoering geweest[was KANARIEGEEL! ] . In 1994 geimporteerd en (naar mijn vermoeden) omgebouwd naar een Classic line, dus groen overgespoten en lederen interieur, airco eruit etc.. De automaat hebben ze nog net laten zitten! Aan de buitenkant nog standaard, maar aan de binnenkant al wat kleine dingen aan gedaan[Echte old school HiFi] -Alpine HU met 6 CD wisselaar -Genesis sa60 amp voor de -DLS Classic k5 Compo set -Phoenix Gold MS275 voor mijn sub: -Phoenix Gold 15" Saphire in gesloten kist. Wat er aan de buitenkant nog staat te gebeuren: Verlagingsset 45/60 mm (ligt klaar) helder donkere achterlichten (liggen klaar) Heldere kop+mistlampen (komen nog wel dit seizoen) Lenso BSX velgen (komen ook in de loop van het seizoen) Op een dag zullen nog wel echt grote dingen gebeuren als een nieuwe kap, vernieuwd interieur en ander kleurtje erop, maar da's natuurlijk voor als ik groot ben en veel geld heb, tot die tijd aantobben |
|
||||
|
||||
Hee Leon, strakke cabbie!
Greetz |
|
||||
|
||||
Welkom erg mooie cabrio heb je daar.
|
|
||||
|
||||
TNX!
heb hierboven een foutje geschreven! het moet zijn: de cinquecento, 205 en cabrio heb ik nog, de GTi heb ik 2 maanden gehad, roest op krikpunten dus vlug weer weggedaan |
|
||||
|
||||
Mooie cabrio heb zou er behalve verlagen kwa uiterlijk niet te veel meer aan doen mooi zo houden !
|
||||
|
||||
Heej mooie cabrio!!
Ik heb m nog niet gezien, rij zelf ook veel in Ehv Misschien kom ik je binnenkortwel tegen
|
|||
|
|||
Welkom, mooie cabrio !
|
||||
|
||||
Tnx
vanaf midden mei zal ik weer met de cabrio rijden, ik rijd er nl alleen in het "cabrioseizoen" mee.. Het is uiteraard niet de bedoeling en een tupperware bak van te maken, maar een gloednieuw interieur, kap, en leuke champagne-achtige kleur zal wel mooi zijn,..maar das later! |