|
||||
|
||||
uitlaat golf 3
Hoi ik heb een vraag.
Aangezien ik een nieuwe uitlaat moet zit ik te denken aan een sportuitlaat. Maar weet niet welke er mooi staat onder een golf3 wie heeft er foto,s van een mooi uitlaatje onder een golf3, om even te kijken suggestie,s zijn altijd welkom bvb dank. |
|
||||
|
||||
zoiets als dit zou wel leuk staan denk ik
#9 Lupo 1.9TDI |
|
||||
|
||||
achteraanzicht?
|
||||
|
||||
Lijkt wel wat op een seat cupra einddemper.
|
|
||||
|
||||
ik heb geen idee wat voor demper het is en heb ook geen andere foto's.
heb het gevonden via google/afbeeldingen
#9 Lupo 1.9TDI |
|
||||
|
||||
gevonden
het is een demper van het merk milltek: http://www.icjperformance.co.uk/product-view.asp?ID=175 edit: dit ziet er ook leuk uit
#9 Lupo 1.9TDI Last edited by Rowan : 10-03-2008 at 19:36. |
|
||||
|
||||
Welk gedeelte van de uitlaat wil je vernieuwen en uit welk materiaal moet de uitlaat bestaan (RVS, of niet RVS)? Hoeveel geluid mag het maken en welke diameter?
Allemaal vragen die je verder kunnen helpen met je zoektocht. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
s-rohr geen optie?
Je kunt natuurlijk ook altijd zelf de uitlaat aanpassen.... heb ik ook gedaan, heb een s-rohr pijp zelf aangepast. Binnenkort hier ook foto's van op mijn thread
|
||||
|
||||
Het liefst rvs mag best wel wat geluid hebben vind die milltek uitlaat wel wat die rowan op internet vond.
@ jettaracing nee dat vind ik totaal nix de diameter maakt niet zoveel uit moet ook geen eenorm gat worden natuurlijk. |
|
||||
|
||||
Is dit iets?
Is dit wat? Zit onder mijn Vento (=aangepast met een stukje pijp, geklemd; niet gelast...), maar kan ook weer onder een Golf...
114 mm rond... Ik wil weer origineel... Ik heb er ook een soundpipe bij! Allebei Sebring; voor 2.0 8V dus.
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |