|
||||
|
||||
schokdemper topmoer verwijder dop
aangezien er weer vraag naar was en ik er nog steeds aan kan komen:
plaatje is ff geleend van een site waar ze 20 dollar kosten.... maar bij mij te koop voor 12,50 incl verzendkosten binnen NL als de bestellingen binnen zijn laat ik ze komen.
|
||||
|
||||
1x voor mij, BK Customs aub
|
||||
|
||||
k staat genoteerd...
|
||||
|
||||
die is niet aan 1 kant open toch? of wel?
|
||||
|
||||
voor mij ook 1tje aub stuur je bankgegevens maar via pb komt het goed
|
||||
|
||||
Ja, doet u maar 1!
|
|
||||
|
||||
hij is hol van binnen marco, zodat je met je inbus erdoor kan.
als marco besluit om er 1 te kopen zijn de eerste 20 op 1 na verkocht... bestelling komt eind volgende week binnen.. daarna kunnen ze nog wel opnieuw worden besteld maar dat duurt dan weer ff.
|
||||
|
||||
Wat is het voordeel met zo'n ding? Ik gebruik gewoon een ringsleutel en een imbus.. gaat prima
|
||||
|
||||
de bovenste wel, maar de moer in het lager krijg je daar niet mee los..
|
||||
|
||||
Okay, zou kunnen. Zover ben ik nog nooit geweest
|
||||
|
||||
hehe..
|
||||
|
||||
eerste serie is verkocht...
verdere bestellingen worden verzameld en later samen besteld.
|
||||
|
||||
mmm te laat maar ik wil er graag ook 1, zet mij maar op de lijst voor de volgende ronde dan
|
|
||||
|
||||
k... staat er nog 1 gereserveerd voor marco ook, kan zijn dat hij afhaakt, dan ben je de eerste die het hoort...
maar staat genoteerd, zal sowieso kijken of ik er nog bij kan bestellen en dan hoor je het ook...
|
||||
|
||||
Naja, zet mij maar op de lijst voor de tweede ronde dan!
|
|
||||
|
||||
Idem ,ik wil er ook graag één ! Als het zover is komen de gegevens wel via de pb
|
||||
|
||||
ik zal er nog eens achteraan gaan dat er een paar extra meekomen...
|
|||
|
|||
voor mij graag ook 1
|
|
||||
|
||||
en voor mij ook 1 graag
|
||||
|
||||
lijstje tot nu toe...
via 86c martin 1 (betaald )# sjon 2 (betaald )# gerrit 1 (betaald ) nog geen adres!! recordc 1 (betaald )# ed 1 (betaald )# Jorp 1 (nog geen betaling ontvangen) ghopmeister 1(betaald )# jaap 2 (betaald )# michiel 1 (betaald )(geen adres) thijs (golfzilla) 1 (word geregeld. ) Paul 1(betaald )# La bucka 1(betaald )# polodennis 1 (betaald )# via volksforum: BK-Customs/Black Devil 1 (betaald )# vwjopie 1 (betaald )# Jetta MaNiA 1 (geen betaling en geen adres) saus 1(betaald )# RubenD 1(betaald )# Jettaracing 1(geen betaling en geen adres) frankvr6 1 (betaald )# J.L. tuning 1 (betaald )# voklswien 1(betaald )# Marcel vw 1(betaald )# Drhardstyle16v 1(betaald )# jetta mk1 '82 1(betaald )# # verzonden op 30-5, reply even in dit topic als het is ontvangen
sportklassiek klassieker forum Last edited by berendd : 30-05-2007 at 14:17. |