|
|||
|
|||
Complete Golf 2 F & I in onderdelen . . .
De volgende is aan de beurt . . . de een na laatste welke ik ga doen
Een complete F & I in onderdelen, bouwjaar 1990, 1.8, 3-deurs. De originele wielen zijn reeds vergeven !! Zoals bij alles wat ik te koop heb . . . bellen kan 7 dagen per week via 06 - 1436 2373, de spullen liggen in de omgeving van Rotterdam. Het kenteken van de auto wordt vandaag opgestuurd, dus de auto is niet meer in zijn geheel te koop . . . Plaatwerk is roest en schadevrij !!! - Linkervoorscherm € 30 - Rechtervoorscherm € 30 - Origineel schuifdak, incl. mechanisme € 50 - Complete Jetta front, 2 lampen, slotplaat, grille ( met clips !! ) € 50 - Zwarte A,B en C-stijlen € 35 - Complete gordelset € 35 - Lederen ( G60 model ) stuur € 50 - Origineel F & I interieur, wangen zijn hard ( net vervangen ), de bestuurdersvoorstoel heeft echter wel instapschade Complete 1.8 motor, incl. bak, assen, kabelboom, dynamo, computer, radiateur etc, etc . . . De motor is nu nog lopend te horen . . . 198dk gelopen. De bak schakelt goed, zonder bijgeluiden etc. € 200 Foto's zal ik maken zodra ik wat meer daglicht heb . . . Last edited by ReBo : 11-05-2009 at 09:46. |
|
||||
|
||||
Hoi, hoe is het met deze achterbumper gesteld?
Ook een originele VW (omdat het bij de voorbumper er specifiek bij staat)? |
|
|||
|
|||
Quote:
Hé Richard, Ook origineel VW . . . minder zwaar als die andere Kleur komt ook wat beter in de buurt van Dark Burgundy . . . |