|
||||
|
||||
Golf 2, teardrops/ v maxx
Ik zal me eerst even voorstellen.
Ben frank, 20 jaar en studeer milieu en ruimte. Mijn eerste auto een golf CL 1600 uit 91 met 219K gereden. Heeft een paar leuke opties zoals een zonnedak, centrale deur vergrendeling en stuurbekrachtiging. Komt verder nog wat audio in en wat kleine klusjes zoals velg dopjes spuiten en wat krasjes bijwerken. In de toekomst mss een verlaging setje maar dat zie ik nog wel. (ongepoetst ) Ben er erg blij mee! Last edited by frankVW : 27-02-2008 at 15:59. |
|
||||
|
||||
Welkom! zijn je ramen nou zo aangeslagen?
|
|
||||
|
||||
ziet er strak uit.
ook die chromen dopjes op de stalen velgen, nice... wel tijd voor een vochtvretertje idd. |
|
||||
|
||||
Ja die zijn aangeslagen, hij heeft een een hele tijd buiten gestaan
zondag dat er in gereden werd. Vochtvreter is wel een goed idee ja! Wat voor een vochtvreter kan ik het beste kopen? |
|
||||
|
||||
Eentje van een merk, zoals Bison. En niet een eigenmerk vochtvreter. En als het even kan eentje met een grote bak. Dan kun je tenminste ook rijden met het water er nog in.
En welkom en veel plezier met je auto! Mooie eerste auto. |
|
||||
|
||||
Quote:
milieu? greenpeace hippie! nee, geintje hoor ik studeer zelf milieukunde. mooi golfje! leuke basis en een mooi kleurtje!
|
||||
|
||||
Gewassen en in de was gezet, en ruitenwisserplat gelegd.
Things to do: Kapje voor trekoog kopen nieuwe achterbumper/spuiten velg kapjes spuiten audio inbouwen Last edited by frankVW : 20-12-2007 at 15:33. |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit hoor
zitten deze dikke bumpers er standaard op? hoort normaal dan toch ook wielkastlijsten op te zitten :S
|
||||
|
||||
nee hoor deze combinatie klopt...
kijk maar naar de kleine kapjes op de schermen... deze set heeft ook ooit bij mijn vaders gouden golf erop gezeten... mooie golf om te zien zeker weten...
|
|||
|
|||
Mooi ding, ziet er echt netjes uit!
|
||||
|
||||
Dankje!
|
|
||||
|
||||
Quote:
mooie auto..even 3 weken wat minder eten en dan een schroefsetje eronder |
|
||||
|
||||
Whaha
Ja dat zou er wel een stuk beter uitzien. Maar ik zit nog opschool dus veel verdien ik niet. Maar hoop wel over tijdje een verlaging te kopen. Wel met deze velgen aangezien banden nog zo goed al nieuw zijn! gr |
|
||||
|
||||
Wat kleine dingen veranderd. Naafkapjes gespoten en trekoog kapje gekocht en gespoten en een radio is er gekomen.
Last edited by frankVW : 19-12-2007 at 22:16. |
|
||||
|
||||
Echt een mooi ding, lekker origineel. Omlaag trappen, deze velgjes laten verbreden, en je hebt een superauto!
|
|
||||
|
||||
van hierboven naar:
doormiddel van een V-maxx schroefset. kwam eronder uit |
|
||||
|
||||
kijk, toch een schroefset
leuke golf... andere velgen (neem een maat waar je de banden op kan overzetten) en klaar is kees.
|
||||
|
||||
deze bandenmaat staat op geen enkele velg.. gewoon deze eerst oprijden..
|
||||
|
||||
deze oprijden en sparen tot je iets echt moois kan kopen
Verder echt een leuk auto'tje |
|
||||
|
||||
Heb er niet veel aan gedaan behalve uitlaat pijpje.
Zaterdag komt er een V-maxx schroefset onder. Vanmiddag eronder gezet en naar benede geschroeft. Maar nou zit ik met probleem na stukje rijde lekte er ineens koelvloeistof. Zou dat een overloop geweest zijn omdat hij nou meer stuiterd ofzo? Waar zit dat overloopje? |