|
|||
|
|||
Colonne friesland naar VW Speed MWM
wie uit de regio friesland gaat er naar deurningen 2 maart
|
|
||||
|
||||
present!
|
|
||||
|
||||
Ikke, alleen rij ik waarschijnlijk met Zwolle mee, we maken er een weekendje van
|
||||
|
||||
Ik ga ook , wil je in konvooi , lachen toch .
|
||||
|
||||
Wat is er te beleven in Deurningen ?
|
|
|||
|
|||
Quote:
dit klaas http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=36504 |
|
|||
|
|||
ga niet mijn autos zijn nog niet klaar.
|
||||
|
||||
Gjin ek hinne!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|||
|
|||
Ik ek hinne miskien...
|
|
||||
|
||||
Ah ja juhhhhhhh!
|
|
|||
|
|||
Quote:
ja wis klaas-jan waar vertekt het konvooi ? drachten city ? Last edited by Alberto : 17-02-2008 at 08:35. |
|
||||
|
||||
Als de route van het "konvooi" bekend is wil ik wel weten waar hij langsgaat.....
Kan ik mooi een stukkie meerijden......
Edition One Last edited by JurgenEdition : 17-02-2008 at 10:12. |
|
|||
|
|||
Ik ga via Drachten , Beilen , Hoogeveen , Ommen , Vriezeveen , Almelo ,Deurningen
of via Drachten, Beilen , Hoogeveen , Raalte , Almelo , Deurningen wie er wil aansluiten prima . ik vertrek om 7:30 uit Veenwouden en ben om 8 uur bij Drachten , afslag Ureterp /industrie terrein A7 planning is dan dat ik rond een uur of 10:30 bij Frans op de bult zal zijn ik ga in de 1,3 jetta dus zal niet 1 van de snelsten zijn Last edited by Alberto : 17-02-2008 at 10:30. |
|
||||
|
||||
Dan kan ik mooi aansluiten bij Hoogeveen
Edit: ommen is nog beter natuurlijk..... Zodra er bekend is hoe laat er word vertrokken uit Drachten hoor ik dat graag, zorg ik dat ik op tijd bij ommen sta....
Edition One Last edited by JurgenEdition : 17-02-2008 at 10:17. |
|
||||
|
||||
Heb al wat anders in mijn agenda, dus ik ben er niet bij!
|
||||
|
||||
Quote:
Ben 8u in Drachten , die 1e route die je hebt staan die is het kortst zeker . Kom met de passat . Indu. a7 dat is daar bij de scania/dhl .
|
||||
|
||||
Quote:
Haha geen probleem toch.... is geen wedstrijd
|
||||
|
||||
ik ga denk ik ook
zal hiero ook ff horen wie mee wil!! heb er weer zin in |
|
|||
|
|||
Quote:
jep das de afslag daar bij de Scania ja is de korste maar moet maar even zien ik ga niet via zwolle en appeldoorn rijden , das te ver om |