|
||||
|
||||
Jetta 1 G40
|
||||
|
||||
Leuk ding!
Zijn dat niet de oude RS'en van Sander? Meen dat ik deze gezien heb in Oss dit jaar.
|
||||
|
||||
Quote:
Dan wordt het al een stuk minder interessant |
|
|||
|
|||
Leuke auto, prijs lijkt me niet verkeerd gezien de Jetta MK1 prijzen op het moment...
|
|
||||
|
||||
Wijs karretje....
|
||||
|
||||
Quote:
jetta VRAAG prijzen... heb jij ze al zien verkopen voor dat geld?
|
||||
|
||||
dat die bbs'en er niet onder zitten lijkt me geen probleem. Ziet er m.i. niet uit deze vooral achter niet, zo kun je er tenminste iets fatsoenlijks onder zetten.
|
|||
|
|||
Haha vraagprijzen idd.
Maar als je dan toch de keuze hebt...... lijkt zo'n G40 wel iets ! |
|
||||
|
||||
lekker hoogtoerige 1300 met een bladblazer
Leuk idee. naar mijn idee veel leuker dan een 1.8 16V!
|
|||
|
|||
is volgens mij een bekende van hier mathijs de graaf.
leuk ding en geen slechte prijs
|
||||
|
||||
Quote:
Had hij vroeger niet die Vento met airride...
|
|||
|
|||
klopt DUB05
|
||||
|
||||
ik heb die ook hier in oss gezien op de vwteam-brabant meet geloof ik ..
leuke auto zo, bbsen zijn wel veel te breed achteraan als je het mij vraagt, verder leuk ding, al ziet het er op 13inch staal een stuk anders uit natuurlijk
|
||||
|
||||
Hallo Allemaal,
Deze auto is van mij ja, ik post niet veel op het forum kijk alleen meer haha. Ja de bbs'n waren best breed 8,5j achter heb ze verkocht aan een maatje van mij. De jetta was bedoeld om dagelijks af en toe mee te rijden. Maar kon een Golf 2 20vt overnemen van een kennis. en mede omdat ik er binnenkort weer een project bij krijg een Golf Rallye heb ik de ruimte en de tijd er niet meer voor. De Jetta ziet er heel erg goed uit voor zijn leeftijd, maar alsmaar stil laten staan vind ik ook zonde. Prijs is een vraagprijs, bij goed bod mag hij weg. hoef echt niet de hoofdprijs. |