|
||||
|
||||
Siroj
ben al een tijdje de site aant volgen maar heb me nog nooit echt voor gesteld. dus bij deze. Met mn nieuwe aanwinst;
ben Joris, 20 jaar, student, blablabla mijn vorige auto's golf gti 8v Fire and ice polo coupé '89 |
|
||||
|
||||
Dan doe je het verdomt goed, zo'n auto hebben en student.
René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
dat dacht ik
|
|
||||
|
||||
Das een verrekte mooie Audi!!!
Heb er zelf ook ooit eens 1 gehad.... Had hem achteraf nooit weg moeten doen....maar ja, brandstofprijzen en dan een 2.3 20V onder de kap.....SLURP!!!!! Maar welkom hier en have fun!!
|
||||
|
||||
Quote:
Sow das nog eens een introductie, blablabla. Zo kom ik ook niet veel over je te weten hé schoonbroeder. Maar de Audi ziet er op het eerste gezicht erg netjes uit, en hoop dat je er veel veilige kilometers mee mag gaan rijden En je komt binnenkort wel een keer richting sevenum om eens een rit te maken hé |
|
||||
|
||||
Quote:
Kunnen wij elkaar een hand geven, heb net een weg gedaan maar ff ontopic weer, het is een blijft een mooi auto. Wat ligt erin Joris? ook een 2.3?
|
||||
|
||||
@mk2 stoo: Maar lopen zo'n ding of niet?? Van pomp naar pomp..Hahahha!!!
En dat geluid.....kippevel!!!! Ja, ben ook benieuwd wat er in ligt.... Hoop een 2.3. Supersterke motoren en ook nog eens vrij eenvoudig om zelf iets aan te doen
|
||||
|
||||
Kijk aan de F&I verkocht zie ik,,,,audi ziet dr netjes uit,,wel ff verschil met de mkII
ma welkom he
|
||||
|
||||
Hey Huftel, waar blijven de update's van de nieuwe Polo.
Je moet het wel een beetje bij blijven houden hier hé |
|
||||
|
||||
ohja bijna vergete Ben sinds afgelope zaterdag eigenaar van een zeer nette polo coupe. Overgenomen van Martin. Ben al druk bezig met het inbouwen van mn GT (gk) blok + AHD 5-bak. Verder ligt er er een setje cbr keihin 36mm carbs klaar + spruitstuk natuurlijk. En niet te vergeten een cbr600 brandstofpomp. Het geheel hangt er al in. Ben alleen nog druk bezig met de elektronica, en koelslangen. loopt allemaal net iets anders dan bij het vorige blok.
Heb nog zelf nog geen foto's, hoop dat martin het niet erg vind als ik er een paar van hem leen en natuurlijk het blokje; |
|
||||
|
||||
Gaaf!
|
|
||||
|
||||
ziet er goed uit maak er wat moois van
zie hem wel een keer voorbij komen. succes ermee |