|
||||
|
||||
Golf II GTI, 1986, origineel Hollander!!!
http://auto.marktplaats.nl/volkswag...derl-auto.html?
Een hele nette originele auto, heb hem al een keer in het echt gezien, ziet er erg goed uit.. Voor de liefhebbers onder ons
|
||||
|
||||
Leuk ding , check wat er al geboden is !!
|
||||
|
||||
maar dat is deze ook zeker waard, de verkoper zit ook hier op het forum, silbergti..
|
||||
|
||||
Dat ie hem hier eens te koop zet.
|
||||
|
||||
Zie ik daar een klapdak...?
|
|||
|
|||
Gti 2 1986
Quote:
Ík zal er eens over nadenken... Geïnteresseerd? Het is een hele leuke Golf trouwens... |
|
||||
|
||||
Dit is een goed auto dames..wie voor een compleet originele hollandse pre 87 gti wil gaan..dan ben je bij silbergti aan het goede adres..
ps..ik heb bij hem ook mijn golf gekocht..en zie mijn topic maar..tis een goede golf, deze beste man is volkswagen fan in hart en nieren, kun je aan de gti ook wel zien. Laat deze auto niet voorbijgaan aan 1 of andere testpiloot, maar aan een echte liefhebber.. bij deze dus een upje
|
||||
|
||||
Quote:
klopt helemaal, Peter a.k.a. silbergti is een echte VW Golf fan waar je met een gerust hart een auto van kan kopen
|
||||
|
||||
ff weer een upje voor peter..
wel serieuze mensen bieden bij hem, zo te zien heeft hij de vorige boden al verwijderd, aangezien die mensen niet serieus waren.. dus iemand met een goed hart, ff 2000 bieden, en bingo
|
|||
|
|||
Quote:
Marktplaats blijft soms een vreemd medium ; als mensen bieden en je schrijft ze daarna aan; geen reactie...vreemd, terwijl ze daarvoor elke dag je advertentie in de gaten houden, gezien de biedingen met bijbehorend tijdstip. Ik kijk het nog ff aan, als er geen normale reactie komt blijft de Golf gewoon. |
|
|||
|
|||
heb er wel belang bijheb er 1500 euro op geboden maar moet eerst de mk1 gti weg.
wat voor dakje zit er in een orginele of een nepdakje.als ik vragen mag
Last edited by fire and ice vr6 : 28-02-2008 at 20:27. |
|
|||
|
|||
Quote:
Er zit een zonnedakje in. Eigenlijk wel jammer voor deze auto. klopt. Aan de andere kant, de rest van de auto compenseert dat ruimschoots.. |
|
||||
|
||||
advertentie eraf... verkocht??
|
|||
|
|||
jammer te laat
|
||||
|
||||
dat is geen antwoord op mijn vraag....
|
|||
|
|||
Quote:
denk verkocht of hij houd hem zelf nu kan ook.