|
|||
|
|||
GEKKE GERRIT
Hallo, mede-autoliefhebbers ! Ik ben een liefhebber uit t noorden vh land nabij Leeuwarden die er onlangs weer achter gekomen is dat sleutelen toch best wel leuk en bevredigend kan zijn. In het verleden (10jr terug) reeds een projectje gehad, matzwarte ratracer-cabrio type 1 met gekietelde 16v motor van MIBO erin, had ca 180PS en ging als de brandweer. Heb door drukke werkzaamheden laatste jaren geen zin en tijd gehad voor hobbys, maar nu beginnen we weer en wel met een project dat op dit forum te volgen zal zijn.
Het wordt iets met een compressor en een turbo en uniek, dat mag wel gezegd worden. Verder nog een verrassing..... Hier is veel nuttige info aanwezig en wellicht kan ik ook nog wat bijdragen.... Groet van Gekke Gerrit |
|
|||
|
|||
Welkom !
|
||||
|
||||
zo das wel heel wat jaartjes geleden.
welkom terug
|
||||
|
||||
welkom ik ben benieuwd wat het gaat worden
klinkt in elk geval snel |
|
||||
|
||||
niet gedacht dat ik de naam MIBO nog terug zou zien op het forum.
|
||||
|
||||
Waarom niet? Toen hij "op het einde" echt grote relationele problemen kreeg (als alle verhalen kloppen) heeft hij zijn werk niet/niet goed afgeleverd. Daarvoor wel bij mijn weten
Maare, foto's? En zoals iemand anders al zei, zal het een 1 april grap zijn? |
|
||||
|
||||
welkom op het forum
|
|
||||
|
||||
welkom