#2
|
||||
|
||||
totdat je die dubbel cabine ziet gaan , en gaan, en gaan.. manman, bijna tot onder de huif.
die sjonnie in het 2de filmpje, hahaha, met die fietser. er is in al die jaren niks veranderd. behalve dat je nu een middelvinger van de fietser erbij krijgt. |
#3
|
|||
|
|||
Quote:
Dat filmpje met de huif is blijkbaar een test voor de muur zelf. De bus rijdt tegen een zeer hoge sneheid 120+km/h vol geladen tegen een muur. Je ziet er in ieder geval niet van af. Gewoon het licht uit bij zo een ongeval. Last edited by maestro : 07-02-2008 at 10:10. |
#4
|
||||
|
||||
Ik had het eerlijk gezegt nog minder verwacht Hij is wel aardig veilig gebouwd, het probleem blijft natuurlijk de motor achterin. Weinig kreukelzone bij een botsing.
__________________
T4 1.9TD(i) Arosa 1.4MPI |
#5
|
||||
|
||||
Quote:
Behalve dat de bus hierbij met zeer hoge snelheid tegen de muur botst, is de bus met huif ook nog eens verzwaard met betonblokken in de laadbak, dát is de kracht die de pick-up laat gaan en gaan. Ergens op het busforum is er een topic aan gewijd, erg interessant. De filmpjes die hier gepost zijn waren ook gaaf Grz, Ron |