|
|||
|
|||
Golf Mk1 - Bieber Cabriolet
Te koop wegens aanschaf van Golf Mk3 Cabrio:
Golf Mk1 Bieber Cabrio -oktober 1982 -ombouw is gekeurd, cabrio op kenteken -op kenteken 1100cc Wat krijg je er bij, wat er al op: -1300MH blok, gemonteerd en loopt -GK nokkenas, gemonteerd -dubbele solexen -remmerij vernieuwd (leidingen voor, schijven, blokken, wielcilinders, hoofdcilinder -rood en groen interieur -nieuwe uitlaat van voor naar achter, gemonteerd -chroom gril voor enkele en dubbele koplampen -turbo van 1.6D + luchtvangbak + benzinedrukregelaar, los in een doos -Koni dempers, hardheid instelbaar, gemonteerd -domlagers nieuw, gemonteerd -nieuwe cabriokap -is beige van kleur, gerold maar toch strak, portieren+motorkap+achterklep moeten nog, kunnen io door mij worden gedaan -nieuwe wiellagers, gemonteerd -nieuwe koppakking + klepsteelrubbers gemonteerd -nieuwe koppeling gemonteerd -uiteraard nieuw oliefilter/bougies gemonteerd -hoop digitale info, dradenschema's etc Auto rijdt niet (geen aandrijfassen gemonteerd, uiteraard wel los bijgeleverd). Vraagprijs: Heb geen idee wat ik hiervoor kan vragen, gezien de hoeveelheid goede & nieuwe onderdelen E 1.250,- Een goed bod, hoger of lager kan natuurlijk altijd. Tegen meerprijs thuisbezorgd De foto's Reacties per mail op robbierobbie@home.nl |
|
|||
|
|||
Aparte cabrio.
Klein foutje in je advertentie: GK-nokkenas (sleeptuimelaar) past niet in een hydrostoter. Gokje: dat zal vermoedelijk een 3F-nokkenas zijn? (sportiefste uit de hydrostoter-smalblock-familie)
|
|||
|
|||
mmm, dan weet ik zo niet welk type het is. Het is iig een 'snellere'
|
|
|||
|
|||
Bij voldoende interesse ook in onderdelen te koop!
|
|
|||
|
|||
Up
Doe een bod! |
|
||||
|
||||
verkocht topic volgt als frankenstein hier in de schuur staat.