|
||||
|
||||
Misha's Jetta mk2
Daar ben ik weer! 2 weekjes vakantie.. 18 april weer terug naar Engeland.
Dan nog een weekje of 6 tot 30 mei, dan ben ik officieel klaar met de studie! Ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van een Jetta mk2 uit 1987. 't is een 1.3 CL, hij staat er nog heel strak bij voor z'n leeftijd. Wielen komen waarschijnlijk te koop (interesse>pb) want er komen andere onder. Vanavond ga ik aan de knutsel samen met Tinus dus ik hoop snel voor wat updates te kunnen zorgen! Hier wat plaatjes van de auto zoals ik 'm gekocht heb, na een wasbeurtje althans
|
|||
|
|||
Hele mooie auto Misha, veel plezier ermee !
Heb zelf ook nog serieus aan deze Jetta gedacht maar wilde toch liever een dikke bumper type. De wielen vind ik best leuk (zijn in een grijs verleden nog eens van mij geweest). Trouwens, zie PM ... |
|
||||
|
||||
Leuk, idd andere wieltjes en al een heel eind klaar.
|
|
||||
|
||||
Thans Edwin en Jan.. ik had ook liever een nieuw type gehad met dikke bumpers, maar 't aanbod liet het niet echt toe.
Ben wel bij eentje weze kijken hier in de buurt maar het is toch echt 3 keer niks tegenwoordig met die oude auto's.
|
||||
|
||||
leuk ding! welke maat wielen komen er onder? ga je weer voor 13"?
|
||||
|
||||
Quote:
Aangezien ik die brede 13ers nog in de garage heb liggen wil ik dat wel eens proberen ja onder een mk2. Die gaan er dus onder komen, kijken hoe laag dat gaat met dunne bumpers.. ben benieuwd De maten van de staaltjes zijn trouwens 7 en 8j met 175/50-13 yoko's rondom!
|
||||
|
||||
dus over 2 weken gaat hij alweer de verkoop in?
wel een nette jetta! mooi bruin interieur ook
|
||||
|
||||
leuk ding, maar zal wel weer van korte duur zijn
|
|
||||
|
||||
Daar gaan we weer
Leuke auto |
|
||||
|
||||
Nou nou .. met deze wil ik 't komende seizoen wel doorkomen, dat is wel de planning in ieder geval
|
||||
|
||||
Leuke wagen Misha, ik ben eens benieuwd naar de staaltjes
|
|||
|
|||
idd andere velgen zou beter zijn denk ik.. ik heb deze zwarte velgen eigenlijk nooit mooi gevonden onder deze kleur auto. maar is mijn mening dan .
|
|
|||
|
|||
Mooie Jetta! Is dat de ex van deKilo?
Velgen zou ik idd wel iets aan doen! Zeker 13' Veel plezier ermee!! |
|
||||
|
||||
Dat is een mooie ben ik ook voor wezen kijken..
Veel succes ermee. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Leuke jetta. Wel mooi kleurtje ook. Lekker laag gaat wel lukken denk ik zo
maar je wilde juist geen 2 deurs 1.3 en smalle bumpers Afgezien van dta het ook een jetta is niet echt wat je zocht dus. Last edited by stn1 : 08-04-2009 at 17:57. |
|
||||
|
||||
Afgezien daarvan wel een leuke basis
Paar knappe wielen er onder zou niet misstaan..
|
||||
|
||||
Misha! Congrats met je nieuwe waggie!
|
|
||||
|
||||
Ik had een voorkeur voor een 1.6 met dikke bumpers.. maar als het aanbod niet toereikend is moet je je eisen bijstellen
Het is gelukt deze avond, hij ligt met de armpjes een cm'tje van de grond nu, mooi laag dus .. en dat met originele wielkasten. Hij zou achter wat mogen zakken, alleen heb ik wat vrees voor aanlopen.. de rake stance staat overigens ook helemaal niet gek. Ohja, foto's zijn voor morgen
|
||||
|
||||
Ben benieuwd ! Een cm is niet veel speling iig!
|
|||
|
|||
dikke jetta maar vind 13" te klein onder een golf/jetta 2 een breed setje 14" staat een stuk beter !!
gr. martijn