|
||||
|
||||
schuuropruiming: rallye xenon/15' staal/happich
ik heb nog aantal onderdelen in me schuur liggen waar ik graag vanaf wil:
*vaste verlagingsset golf 2 60mm (koni geel voor, achter spaxx) 80 euro [/I] *digifiz printplaat, km-stand 126.000, echter tankinhoud werkt niet goed 75 euro *18' bbs CH velgen, zwart gespoten met goede banden 5x112 (liggen echt in de weg dus elk, dus iemand die snel is met goed bod GRAAG!) 600 euro *golf 2 middenconsole voor elek ramen 30 euro *golf 2 middenconsole g60 20 euro *losse xenon set, volgens mij uit passat met losse omvormers en voorschakelapparaat + 2 xenon lampen 50 euro vr6 raditiateur + dubbele fan 100 euro voorlopig is dit het, maar in de loop van de week schuur eens uitmesten en komt er misschien nog wel meer bij, onderdelen zijn af te halen in Alphen aan den Rijn (Zuid-Holland), kleinere onderdelen zijn eventueel te versturen! Last edited by Tjaap : 12-06-2008 at 18:04. |
|
||||
|
||||
foto`s graag van de rally koplampen
zijn ze origineel?? gr ronnie
|
||||
|
||||
zijn geen komplete koplampen aleen de lensunit, van ik geloof een audi tt, passend gemaakt in lenshuis van rallye, dus zo plug and play in je rallye koplamp
|
|
|||
|
|||
je hebt een pb ivm g60 staal
|
|
|||
|
|||
zijn die klapramen origineel groen of zelf gedaan?
grtz |
|
||||
|
||||
origineel groen getint door happich
|
|
|||
|
|||
heb intresse in de usa achterlichten !
hoe is de staat van de lampen en zitten er fittingen bij ? mail me anders ff een fototje a.u.b. ! b.v.d. gr. martijn
|
||||
|
||||
usa lampen
de staat van de lampen is goed, geen krassen of gaten, fittingen zitten er ook bij, ik verkoop ze omdat ik geen golf 2 meer heb
|
|
|||
|
|||
Staat van die BBS Ch's? en met banden?
|
|
||||
|
||||
up
toegevoegd schuifkanteldak sciroccoII |
|
||||
|
||||
USA lampen verkocht!!
|
|
|||
|
|||
Ook al zijn ze verkocht,
hoe zien die USA lampen er eigenlijk uit? Zijn dat die helemaal rode? Wat voor banden zit er om dat staal heen? Mijn broertje zoekt nog een setje...
|
||||
|
||||
Quote:
nee waren de standaard oranje rode usa lampen... zitten verschillende banden onder het staal 195/50/15 |
|
||||
|
||||
Happichs en rallye xenon verkocht
|
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
Heb nog steeds interesse in het schuif/kanteldakje. Pb nog maar even een dag wanneer je tijd hebt om even af te spreken.
|
|
||||
|
||||
Quote:
ja sorry was ik vergeten te doen, dus bij deze je hebt pb |
|
||||
|
||||
kanteldak ook verkocht, setje staal nu incl 15" thuiskomer