|
||||
|
||||
60/60 verensetje Golf 2/3
Zoals de titel al zegt, heb nog een 60/60 verensetje in de bingo!
Hij gaat hiermee niet achterover hangen vanwege de wat stuggere achterveren, mijnes had er ook geen last van. Foto bijgevoegd hoe het eruit komt te zien. Voor: Golf 2/3 etc. Merk: Vermoedelijk Apex. Kleur: Rood Prijs: 50 eu ofzo ?
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je de veren nog? Ik heb wel interesse! |
|
||||
|
||||
Jahzeker, heb ik nog liggen.
PB maar even voor evrdere afhandeling
|
||||
|
||||
Hey Fabian, kom je dat setje even brengen? Meteen even bakkie doen, en even onze ex-/jouw bolide bewonderen, hahaha...
|
||||
|
||||
Denk dat ze al weg zijn? maar was zo te zien toch net even TE laag geworden voor mijn velgen
|
||||
|
||||
Quote:
Haha ook intresse erin ? Wil trouwens gerust nog wel een keertje langs vlammen bij jullie voor de gezelligheid Ze zijn trouwens onder voorbehoud verkocht, dr is iemand geld aan het overmaken als het goed is.
|
||||
|
||||
halllo... heb je de t verlagings setje nog in de bingo? ik heb dr wel belang bij!!!
ik hoor t wel groeten Pieter. |