|
||||
|
||||
Drama in Nijmegen
Vandag rond 3 uur is De Klok logistics in Nijmegen in vlammen opgegaan.
Hier wat fotos van de ravage........
|
|||
|
|||
wat een vuurzee man.
|
|||
|
|||
gezellig z'n feestje , maar geeft z'n rommel he ........
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nou, ongelooflijk. Ik denk dat half Nijmegen stond te kijken....kwam mensen tegen die ik al 2 jaar niet meer gezien had...leek wel zomerfeesten
|
|||
|
|||
Quote:
elk nadeel heeft zijn voordeel maar is erg als je dit gebeurd als bedrijf ...kost altijd €uro's |
|
||||
|
||||
Quote:
Absouluuut, ik denk dat de schade en wat er verloren is gegaan zal zeker oplopen tot in de miljoenen......ik heb gehoord dat een paar vrachtwagens hebben er ook aan moeten geloven. Er waren iig een paar flinke knallen
|
||||
|
||||
belachelijk trouwens dat ze ook nog iemand hebben moeten afvoeren in de boeien die niet aan de kant wilde gaan voor de brandweer..
ik bedoel wat bezielt je dan.. echt zuur als je zoiets gebeurt als bedrijf!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb daar niks over gehoord...maja, dan ben je gewoon een malloot als je zoiets doet, hadden ze gewoon omver moeten rijden
|
||||
|
||||
Quote:
en wat dacht je van goederen van bedrijven die hun bestellingen via de klok laten leveren ? die zijn ook weg, dus hebben meerdere bedrijven schade
|
||||
|
||||
Quote:
Ook dat ja.......en wat dacht je van de roet schade in de omgeving? Heeft meer als twee uur lang een dik zwarte rookwolk boven de hele buurt gehangen
|
||||
|
||||
waar was het ? bij de gerstweg in de buurt ?
|
|
||||
|
||||
Wat was de oorzaak weet iemand dat al
|
|
||||
|
||||
Quote:
Net wat je zegt, vol d'r overheen. Zo iemand is toch niet meer te redden. Zelfs al zou je die gast in de fik zetten snapt tie het nog niet dat de brandweer er is om levens te redden Anders was die echt wel aan de kant gegaan. Maar is Klok een transporteur van van alles en nog wat, of bijvoorbeeld enkel supermarkten (zal wat doen voor de prijzen zeg...). Maar echt wel vreselijk dit en even opnieuw opbouwen kan ook niet. Dan komt het niet meer overeen met de regels en moet je 100x nieuwe tekeningen inleveren |
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.detelefoongids.nl/bg-l-f...de/kaart/#kaart |
|
||||
|
||||
Quote:
De Klok hebben niet zo lang geleden Transport Bedrijf Brummen overgenomen, Ik denk dat het logische conclusie is dat hun operatie naar Ede zal verhuizen voorlopig. Ik weet niet precies wat ze allemaal vervoerden, misschien ff op hun website kijken.Er is zover als ik weet nog geen oorzak bekend, wel is bekend dat ze bezig waren met een nieuwe jaars borrel binnen het gebouw toen de vuur uitbrak
|
|||
|
|||
Djeez dus dat was die rook gisteren, De Klok rijdt ook voor Scaldia onze papierboer....
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je dat ook in wageningen kunnen zien? Of reed je ergens in de buurt? Ik weet wel dat het te zien was vanuit Andelst, Zetten en die kant op....
|
||||
|
||||
ik reed ook in de buurt rond 3 uur zaterdag, heb ook 2 foto's op mijn gsm. maar ben zo snel mogelijk omgedraaid omdat alle hulpdiensten er niet door konden. en ik kon de stoeprand niet op omdat ik zo laag rijd
klopt van die ene gast, vertelde ze op het nieuws. had 'm met een gummie knuppel neergehaald http://www.nu.nl/news/1408338/10/rs...n_Nijmegen.html
volkswagen passat b7 1.6 tdi bmt volkswagen golf mk4 1.6 8V SR comfort line (verkocht) volkswagen polo coupe 1.3i GT G40 genesis (verkocht) volkswagen golf mkll 10 millionen edition 1.6 (rip) Last edited by G-eert-40 : 27-01-2008 at 14:02. |
|
||||
|
||||
Het lijkt erop dat er een pyromaan bezig is in Nijmegen, Ik hoor net van een maat van me dat het weer raak is. Dit keer een oude restaurant voor het station. Ik ben zelf niet in nijmegen vandag dus helaas geen fotos dit keer.
Gister avond ging ook verhalen rond dat een bedrijf naast het takenhofplien ook in vlammen opging Ik denk dat het wijshied is om uit de buurt van nijmegen te blijven vandaag, naar horen zeggen zit het hele kiezerkarelplein vol van de brandweer en politie
|
||||
|
||||
wilde net zeggen. bracht mijn vriendin vandaag naar huis. dachten van: rijden wel even langs gister waar die brand was. komen we door het centrum, hangt het keizer karel plein onder de rook. tussen het plein en centraal station in vette dikke rookwalm. allemaal hulpdiensten ter plaatsen.
lijkt inderdaad geen toeval. http://www.nu.nl/news/1409243/14/We...n_Nijmegen.html