|
||||
|
||||
topic mag dicht!!!
Zoeken de volgende onderdelen voor interieur..
Alles voor golf 2 uit 92( een van de laatste ja) - tellerunit zwart met toerenteller. - onderbakje van dash naast zekeringenkast (smalle van 20cm) - onderbak van dash rechts (grote diepe) - originele pookknop - originele pookzak ( hoe noem je dat) - ventilatieroosters in dash recht en links - ventilatieroosters in middan dash ( op plek waar ook weleens asbak zit) - onverprutste middenconsole. Dan nog wat andere dingen - Wolfsburglogo´s voor plek zijknipperlichten Dit alles in mooie staat svp. Heb je wat liggen pb me ff.. Wij zijn U allen zeer dankbaar grtz..Vic ps...als het kan beetje in de buurt van West brabant of de mogelijkheid om op te sturen...weet het...ben een zeikerd...hihihh
T3 panelvan/camper 1900 D... Lupo GTI… Daily: Up and Mini Cooper ..Bruders...dubs and more... Last edited by Bruders : 11-01-2008 at 19:18. |
|
||||
|
||||
Quote:
Onderbakje heb ik misschien ook nog wel liggen, moet ik vanavond even op de zolder zoeken. Hoor het wel als je interesse hebt.
|
||||
|
||||
Hey Erik..
Alst kan wel beetje in mooie staat...gaan ons nwe project weer terug bouwen naar C model namelijk... Als je nog ff kan kijken vanaaf hoor ik het wel.. grtz..Vic
|
||||
|
||||
Heb net nog even voor je gezocht, heb inderdaad nog zo'n kapje voor je liggen. Heb wat foto's voor je doorgestuurd.
|
||||
|
||||
Heb eventueel voor je liggen: Onderbakken, Roosters, Middenconsole, pookhoes. Mocht je intresse hebben laat het me maar weten.
@Erik, Signature = LOL |
|
|||
|
|||
Heb ook nog wel wat liggen
|
|
||||
|
||||
Vic, Marcski heeft een heel topic, voor weinag, staat misschien wat voor je tussen.
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=38257 Last edited by evilnyntje : 09-01-2008 at 19:40. |
|
||||
|
||||
Ik heb het volgende voor je liggen:
-tellerunit zwart met toerenteller. --> Komt van een 1600. - originele pookknop Als je interesse hebt stuur me even een PB, geef ik je wat prijzen door.
|
||||
|
||||
@allen...thanks voor jullie reacties...
Heb bijna alles al.. Super toch zo een forum!!!!! grtz..Vic