|
|||
|
|||
Nieuwe lijkenbak MINI
|
|
||||
|
||||
Quote:
klopt maar zou ie dan wel nog iets langer moeten zijn. Aan de andere kant vind ik het ook wel iets grappigs hebben met die deurtjes achter.
|
||||
|
||||
Laatst in het echt gezien, in een soort donkerbruine chocoladekleur, en vond t echt een superbak... Of ie praktisch is geen id, maar zag er wel echt superleuk uit...
**edit** Niet goed gekeken die wat ik bedoel was gewoon de station versie en niet de SUV...
|
||||
|
||||
Deze staat toch al geruime tijd bij de bmw dealer in de showroom... en ik vind em echt oerlelijk! Heb er echt geen goed woord voor over.
|
|
||||
|
||||
Quote:
nope dit is de SUV versie
|
||||
|
||||
Inderdaad, foutje bedankt, bedoelde inderdaad dat station hok
|
|
||||
|
||||
Wat is het veschil tussen en station en een SUV? Ik zie t niet. Alleen een paar cm hoger ofzo?
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zie t dus ook niet...
|
||||
|
||||
Lelijk! Dat het de naam mini draagt is al schandelijk. Vind de new mini leuk maar wat ze nu proberen lijkt nergens op.
|