![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wegens overstap naar smalle bumpers heb ik te koop:
Set dikke bumpers, wit gespoten. Zijn imitatie en niet supermooi meer. Voor een kratje bier mag je ze hebben. Setje knipperlichten voor dikke bumpers: -oranje 10 euro inc. verzenden -wit 10 euro inc. verzenden Alle sets zijn afgelopen half jaar door mij gekocht en zgan. Ik heb er 1 setje kabels/lamphouders bij, 5 euro inc. verzenden. Heb ook nog een NL instructieboekje voor Golf 2, uit 1989. ZGAN! 6 euro En een koplamphoogteverstelknop, ook ZGAN. 3 euro Last edited by Arne : 17-10-2007 at 08:27. |
|
||||
|
||||
![]() Zou je misschien me eens wat foto's willen sturen van die smoked knipperlichten ?
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Beschouw die smoked maar als verkocht!
Stuur je vanavond even PM met mijn gegevens.
|
||||
|
||||
![]() Prima!
|
|
||||
|
||||
![]() Beginpost ge-edit, koplamphoogteverstelknop en NL instructieboekje toegevoegd.
|
|
|||
|
|||
![]() waar ligt alles?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() En dat is 20 km onder Rotterdam.
|
|
|||
|
|||
![]() He dat gat is dat int grijze deel of het zwarte deel? [fitting]
|
|
||||
|
||||
![]() Grijs..
|
|
|||
|
|||
![]() kost die kapote lamp
Bij mij is het zwart kapot De lamp heeft de fitting weg gesmolten |
|
||||
|
||||
![]() Mistlampen en smoke knippers zijn weg, al het andere is er nog!
Nieuw: oranje knipperlichtglaasjes golf 2 smalle bumper. Zijn 2 weken oud. 10 euro inclusief verzenden. Handleiding golf 2 1989 nederlands: 6 euro inc. verzenden. Is als nieuw! |
|
||||
|
||||
![]() Upje! Heb de imitatie dikke bumpers ook weer beschikbaar, mogen opgehaald worden voor een krat Hertog Jan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Beginpost geedit!
|
|
||||
|
||||
![]() Bumpers nu nog af te halen, anders gooi ik ze weg volgende week.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb de bumpers nog steeds:
Voorbumper: ![]() Achterbumper binnenkant: ![]() En toen had ik geen zin meer om foto's te maken. ![]() Verder nog steeds beschikbaar: Setje knipperlichten voor dikke bumpers: -oranje 10 euro inc. verzenden -wit 10 euro inc. verzenden Alle sets zijn afgelopen half jaar door mij gekocht en zgan. Ik heb er 1 setje kabels/lamphouders bij, 5 euro inc. verzenden. Heb ook nog een NL instructieboekje voor Golf 2, uit 1989. ZGAN! 6 euro En een koplamphoogteverstelknop, ook ZGAN. 3 euro __________________ |
|
||||
|
||||
![]() Hoogteverstellingsknop.... je hebt toevallig een hoogte-verstellingsmotortje voor de koplampen niet meer liggen?
|
||||
|
||||
![]() nope, was op de sloop er al uit geroofd. nog wel naar gekeken maar helaas.
|
|
||||
|
||||
![]() Laatste week voor de _GRATIS_ bumpers, anders gaan ze naar het grof vuil.
|