|
||||
|
||||
Laagste punt !!
Vraagje het laagste punt van de polo is volgens mij onder het katelisator die Mooie beugel .... dient hij alleen als bescherming van de katelisator ?Of ook voor het verstevigen van de polo .. Zou het kwaad kunnen als je die verwijderd om nog lager te kunnen ?
Alvast bedankt .. Gr Joey
VAGH polo 1.3 g40 (93) Last edited by Joey_G40 : 07-01-2008 at 21:54. |
|
|||
|
|||
het zal er niet voor niks zitten ben ik bang ?
bij mijn ex polo was die bugel een cm of 5 naar achteren "verplaatst" ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
Daar is volgens mij al een topic over geweest, en hij kon verwijdert worden als ik het goed herinner. Zoek even en je weet het antwoord
|
||||
|
||||
Is die beugel niet de stabilisatorstang? Of ben ik nou helemaal de weg kwijt?
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Uiteraard kun je hem verwijderen, maar hij zit er niet voor niks.
Geeft meer stijfheid aan de auto. Maar of de gemiddelde stuiterbak-bestuurder het verschil merkt betwijfel ik
|
||||
|
||||
Ik heb em lekker laten zitten. Die steun kan wel wat hebben. Als je je uitlaat raakt ben je verder van huis
|
|
||||
|
||||
Quote:
laat 'm ook lekker zitten, extra bescherming
|
||||
|
||||
zonder en laag rijden gaat niet goed!! dan weet je zeker dat je carrosserie in 2e breekt..
het stuiterd al zo hard, ken je nagaan hoe je polo op z,n donder krijgt zonder de versteviging... ik zou hem lekker laten zitten. laag is leuk ma als het ten koste gaat van je auto dan ben je niet goed bezig lijkt me..(ik heb er al 1genesis afgeschreven!!) |
|
|||
|
|||
Ik zou hem ook lekker laten zitten!!
Als ik het me goed herinner heb je daar ook niet veel last van omdat hij redelijk tussen je wielen in zit. Ik denk dat je eerder last krijgt van je uitlaat die al heel snel zakt en onder de as door gaat, en je bumper zal je ook eerder raken omdat die eerder bij de drempel is dan je wielen.. |
|
||||
|
||||
Oke duidelijke taal ik laat um wel zitten ga toch over op 14 inch dat moet wel beter gaan dan 13 dacht ik zo bedankt voor de reacties
|
||||
|
||||
ik heb de eerste topic opgestart! Raakte iedere dag wel dat ding!
no problemo! |
|
||||
|
||||
ik heb die versteviging niet zitten, heeft er ook nooit ondergezeten mss eens plaatsen als iedereen hier toch zegt dat het beter is
denk wel dat ik zo iets heb liggen van de polo die van mijn broer is geweest.
|
||||
|
||||
Als je laag wil rijden moet je pijn lijden joey!
Ik denk dat 14" ook een goed optie is, kun je hem plat genoeg leggen ben blij dat mijn golf niet van de rare ontzettende uitstekende dingen heeft Ik ga wel lekker plat haha
|
||||
|
||||
is niet om je te jennen hoor
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 11:58. |
|
||||
|
||||
@ siem, als je met 14 inch plat wil, dan raak je nog steeds de tunnelversteviging..
Spreek uit jaren ervaring met een G40 op 14 inch. (en is ook niet om jou te jennen hoor )
|
||||
|
||||
13 inch met 175/50 bandjes, kan nog wel lager in mn wielkasten maar ben bang dat ik dan met mn steun over de grond schraap :P.
K heb nu 60mm verlaging |
|
||||
|
||||
Quote:
Haha Kijken wel wie er straks lacht :P gr joey
|
||||
|
||||
hoezo
polo is al een ander soort auto als golf, dus een rieele vergelijking kun je niet maken Maar ik hoop dat je goed plat kunt gaan, is altijd beter en mooier