|
|||
|
|||
BBS 7x15 4x100.
Te koop een opknapsetje BBS.
Het zijn eendelige velgen in 7x15 met ET20, en daardoor toch een leuke rand... Steek 4x100, naafgat uiteraard 57,1 VW. Heb ze zelf nog niet vaak gezien zo. Inclusief alle 4 de kapjes. Gepolijste randen in redelijke staat, voor het mooie mogen ze wel een keer opnieuw. Zit wel wat werk aan : - 4x stoeprandschade ( zeker nog te repareren ) . - 1 wiel moet gericht worden heeft klein deukje aan de achterkant ( als je deze achter monteerd is er zonder richten ook goed mee te rijden, maar zeg het er toch ff bij ! ) VASTE PRIJS 150 euro. Randen afdraaien en kost een paar tientjes en dan heb je echt een leuke set. Niet lager bieden, als ze niet verkocht worden maak ik ze zelf klaar voor mijn Jetta. |
|
||||
|
||||
Nice! En waar (in Brabant) af te halen?
|
||||
|
||||
Waar laat jij randen afdraaien Jan? Ben nog op zoek naar een bedrijfje, weet je toevallig ook hoeveel het precies kost?
|
||||
|
||||
doe je ook an inruil?
|
|||
|
|||
Af te halen in Helmond, of overdag in Geldrop.
Inruil eventueel wel mogelijk, bied maar aan via PM. @ Erik : Nog geen idee, heb via via gehoord dat ze het in Eindhoven bij Alltyre netjes doen. Randen afdraaien en opnieuw polijsten ca 35 euro per velg... Velgendokter in Uden is ook een optie maar daar heb ik mindere verhalen over gehoord. |
|
||||
|
||||
wil de cosmics er wel op inruilen...
Ouwe velgen van Rene Heb het setje al onder een vw 1600 gezien en onder een derby...
|
||||
|
||||
verkocht als het aan mij ligt
|
||||
|
||||
echt, shit net te laat
|
|
||||
|
||||
Quote:
www.wheelcare.nl |
|
|||
|
|||
PM @ Richard.
|
|
||||
|
||||
En mijn PM van vanochtend ( dus voor Richard ) niet gehad? Balen..
|
|
|||
|
|||
Sorry, Richard had ook al een PM gestuurd (net als vele anderen).
In eerste instantie had ik ze al gereserveerd voor iemand anders en nu gaan ze naar de 2e . SLOTJE DUS AUB ! |