|
||||
|
||||
1984 Gti
Nooit gedacht, maar nu heb ik een Golf2
Tis de 84er die Chris verkocht. Vandaag opgehaald en als mankement zou er mogelijk een kantelende zuiger inzitten. Dat bleek nogal mee te vallen want de kapotte dynamo maakte net zoveel kabaal als Gerard Joling en Gordon die samen op dreef zijn. Nu met de dynamo vervangen draait hij prachtig. Ik zal nog foto's maken en toevoegen. Mocht iemand nog zwarte wangen hebben liggen van een GTI-interieur, laat me dat dan maar weten.
|
||||
|
||||
Heb jij die GTI gekocht??????Stoer ding heb ik gehoord!!
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Mooi man! Uniek gebakje
|
||||
|
||||
fotooooooooootje???
|
|
||||
|
||||
Heerlijk golfjes 2 gti. blijven fijne auto's.
|
|
||||
|
||||
Das een leuke auto! Verder nog een beetje gaaf qua plaatwerk en dergelijke? Veel plezier ermee!
|
|||
|
|||
mooie mk2 gti zie echt niet veel meer.
maak er wat moois van.
|
|||
|
|||
Succes met de 84tiger gti !
|
|||
|
|||
Maak er wat moois van
|
|
|||
|
|||
Quote:
Heb nog wel wat liggen |
|
||||
|
||||
84 er GTI, super..........!!! Veel plezier en waar blijven de foto's....???
|
||||
|
||||
Ja veel plezier ermee.
Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken.Aan de eerste foto's van chris te zien heeft ie potentieel. Dus posten die eerste projectfoto's ??? |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd naar de plaatjes! Heb er zelf ook 1.
|
||||
|
||||
1984
Chris, je bent een lolbroek
Dank heren. Een GTI hoort rood te zijn.............. Je ziet waarom ik nog niet helemaal tevreden ben. ('t was een drukke dag en heb daarom geen tijd gehad voor een fotoke bij daglicht, gun me wat tijd en het komt goed ) En een kleine verassing in de kofferbak; een "80's stereo"
red alert; GET DOWN!!! Last edited by bugdaddy : 06-01-2008 at 21:38. |
|
||||
|
||||
2x17 watt!!!
Mr Boombastic!!! Al aan het soppen geslagen?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Quote:
Yeah, she's gonna scream like an newborn PIG!!! Wel ff afgespoten, maar zo'n vuile bak heb ik nog nooit gezien. Veel vuil krijg ik er met een wasborstel nog niet af Iemand nog een zwarte zonneklep liggen? (bijrijderskant graag)
|
|||
|
|||
Heb ik ook wel liggen
Moet je toch echt een keer langs komen |