|
|||
|
|||
Stijntje's Jetta mk2
Heej,
Mijn nieuwe project is binnen, een modderfokking Jetta 2.. met dikke jetsers van bumpers! Zoals Misha zegt. Er zal het een en ander aan gebeuren.. hier de eerste foto's: Hier komme met diejen sluttel: Goeie, dan gaai ik nu eks een blukske om: Groeten! Last edited by Stijntje : 18-07-2009 at 09:03. |
|
|||
|
|||
Ben benieuwd, tornadorood is in mijn ogen DE mooiste kleur voor een mk2...
Trouwens de kleine is ook al flink ! |
|
|||
|
|||
Onze kleine meid is zeker al flink, over enkele dagen rijd ze weg in mn jetta ;-)
deze kleur is de shit |
|
|||
|
|||
Update!
Velgen zijn inmiddels gekocht, en de schroefset is natuurlijk ook al onderweg |
|
||||
|
||||
Is toch eigenlijk geen project te noemen? Schroefset, velgen en klaar...
Maargoed, al een volgende auto op het oog?
|
||||
|
||||
Hoelang blijft ie?
|
|||
|
|||
zeker tot december hoor ;-) want ik heb al teveel auto's op naam gehad dit jaar
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ben benieuwd Stijn, je kunt in ieder geval weer rijden! Hou deze auto een paar maanden, voor de verandering!
|
|||
|
|||
Quote:
Dit is eindelijk weer een projectje, ik had steeds al auto's die al "klaar" waren dat moet ik nie, deze auto komt rechtstreeks van een meens uit 1919 Maar Matrinus ik wouw graag een brug huren bij jou en de beste monteur, breng zelf wel een hulp monteur mee! |
|
|||
|
|||
jonge snaak..plaats ook ff fatsoenlijke foto's dan:P. Verrekt mongkool..
Die kleine heeft et ook al in het bloed. Hoe oud is die nu. Gaat goed allemaal zo te zien. Das iig mooi.. |
|
|||
|
|||
Woow foto's pas in de loop van de week
de kleine is nu bijna 6 maanden en dat gaat uitstekend met haar bedankt foto van de wielen terweil misha ze wast in mijn nieuwe velgwasbad! |
|
|||
|
|||
te gek...is die jongen duur per uur of hoe zit dat..wielen zien er iig ook al goed uit. En tja een standaar mk2. zal wel vet zijn dus...
|
|
|||
|
|||
He Stijn, leuke bak heb je weer gekoch.
Ben benieuwd hoe hij er in zn geheel uit ziet Hajje
|
|||
|
|||
Foto's
|
|
|||
|
|||
me oude wielen.daarna nog even van jappie.veel plezier er mee.ben benieuwd naar de foto's hoe ze onder de jetta staan.
gr
|
||||
|
||||
mooie jetta,goeie kleur en vette rims
|
||||
|
||||
Leuk ding. Posten in ABN zou alleen wel zo prettig zijn.
|
|
||||
|
||||
Algemeen Brabants Nederlands?
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik wil wel eens foto's zien met die velgjes!
Ben ook nog op zoek naar zo'n setje.