|
|||
|
|||
MK1 km kabel vraag
Hallo, misschien dat iemand dit weet, ik heb een '83 GTI 1.8, nu zit daar momenteel een dieselbak onder, (originele bak zit vast in 2). Mn kmteller kabel is beschadigd geraakt dus die moet ik iig vervangen, nu heb ik wel gemerkt dat er nu een behoorlijke afwijking inzit. Wat voor kabel is het verstandigst, een voor een GTI of voor een Diesel?
Thnx alvast! |
|
|||
|
|||
Kabels zijn allemaal hetzelfde!
|
|
|||
|
|||
Behalve de aansluitingen op de klok. Die kunnen verschillend zijn.
|
|
||||
|
||||
Ff klein beetje offtopic, maar jans,
Jouw km teller werkt helemaal niet.. Of houdt ie alleen de km's niet bij... (Dit doet de mijne nl niet en wil dit ook keer repareren, maar misschien ligt het bij mij alleen aan de klok.. Lijkt me t meest logische, maar zoek ff bevestiging voordat ik mezelf een hoop werk op mn nek haal! Succes nog met t oplossen van je probleem Gr Ralf |
|
|||
|
|||
Quote:
83er Niet dat is een klem [behalve cabrio] |
|
|||
|
|||
Er zit toch wel ergens verschil in?, of heeft het te maken met aandrijfasjes in de bak?
Had iets gehoord over verschillende kleuraanduidingen voor verschillende types. Anders ga ik wel gewoon een kabeltje halen ergens en ga t wel testen. @Ralfons:Mn teller werkt overigens wel volledig, hij heeft alleen sinds de dieselbak een forse afwijking in de snelheidsmeter. |
|
|||
|
|||
Kan je eraf trekken en over zetten op een andere kabel
Dus die van een diesel op je eigen kabel zetten |
|
|||
|
|||
Okee thnx voor de reacties, ik ga weer ff verder klussen.
|
|
|||
|
|||
Heb nog wel wat kabels liggen
|