#1
|
||||
|
||||
stationair blijft hangen
Hoi allemaal,
ik zit met een probleem me cabrio blijft hangen tijdens het stationair van rond de 2000 toeren, eerst als ik de motor start 's morgens en weg rij en voor het eerst opschakel dan is hij netjes rond de 1500 toeren en na een stuk gereden te hebben zit ie rond de 2000 dit blijft ie doen zelf na +- 15 km gereden te hebben.. ik had laast ook dat ik van ijsselstein naar den haag dat ik bij het stoplicht stil stond dat ie 2000 toeren draaide. nu weet ik het niet meer wat er ook gebeurt is dat als hik een stuk heb gereden van me werk naar de sportschool hem parkeer en daarna weer start dat het toerental ook blijft hangen rond de 1500 toeren en hem daarna weer parkeer en na zeg amar een uurtje weer ga rijden dat het toerental ineens op 100 toeren zit hoe kan dit ik heb een 1800 ex met een pierburg 2E2 gr. dré
__________________
We gotta move |
#2
|
||||
|
||||
Is er niemand die dit kan verklaren?
__________________
Don't cry burn your tyres and get high VW Golf MK2 GTD '90 te koop Subaru Impreza GTT MY97 |
#3
|
||||
|
||||
De mysteries van de Pierburg 2E.....
Er zijn zoveel problemen met die !@#$$%%%&*carbs.....wij hebben er ook regelmatig mee te maken en hebben daarom een vervanger gezocht voor dit kreng.... Na enig uitproberen hebben we voor een Weber carburateur gekozen en deze kit hebben we inmiddels op een aantal cabrio's gebouwd en iedereen is er dik tevreden over. De kit kost € 400,- incl. montage en afstellen en incl. een mooi openluchtfilter.
__________________
Groeten, Jeroen. |