|
||||
|
||||
H&R Clubsport schroefset
Deze schroefset verkeerd in nieuw staat, hij is 150km gebruikt. Schroefset is van het type Clubsport en is gemaakt voor circuit gebruik. Hij mag gewoon gebruikt worden voor normaal verkeer maar deze set is een heel stuk stijfer dan een normale H&R set.
Voor de Golf 2, 3, vento, Corrado en Polo (6n) Vraagprijs 795,00 euro Last edited by Erik M : 19-01-2008 at 17:59. |
|
|||
|
|||
hoeveel mm kan je hiermee naar moeder aarde ?
(misschien fijn om te weten voor een eventuele koper ) gr. Martijn
|
||||
|
||||
Ook wel makkelijk om te weten voor welk type dit is.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Clubsport staat er toch . Maar MAG niet gebruikt worden voor straatgebruik, of KAN gewoon niet omdat het daar te hard voor is of anders iets?
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Lezen is moeilijk he.....niet en niet is wel toch?
En voor de geinteresseerde misschien handig voor welk type auto dit set is?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Aangepast, sorry voor de onduidelijkheid
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
het setje past niet op en mk1 neem ik aan?
|
|
||||
|
||||
En ook niet op een syncro,..neem ik aan..?
|
||||
|
||||
nee op een tyoe 1 past het niet, op een Syncro durf ik niet met zekerheid te vertellen maar volgens mij past dat wel, maar je bent vrij om bij me langs te komen om ze te vergelijken met de originele.
|
|
||||
|
||||
Weet je zeker dat het ook op een polo 6n past???????Khoor het wel.....
mvrgr
|
||||
|
||||
Yep dat weet ik zeker.
|