|
||||
|
||||
2x Schade aan de mk1
Het is helaas waar,
Dinsdag 5 september, ik ging naar me werk toe, vlak bij me werk moest ik remmen ( net zoals auto's voor me ) en iemand achterme zag dat te laat, en zit voor ik het weet in me achterkant!! Ik begon gelijk te schelden te schelden, want ik had hem vezelf net klaar en netjes. dus even verder waren we gestopt en netjes het schade folmulier ingevuld. Morgen ( 8 september ) komt de schade exper de schade opnemen. De schade bestaat uit: Achterlichten Achter paneel Achterbumper we zullen afwachten wat de exper zegt, en dan zullen we alles weer netjes herstellen!! En hier een paar foto's: en nu nog het mooiste ( eigenlijk niet vezelf ) ik ging gister te tanken bij de tango, want je kreeg daar 12 cent korting op een liter benzine. dus ik er heen rijden, stond ik er verkeert voor met me tankdop, dus zei zo'n promotie chick: de slang is te kort je moet je auto ff omkeren, dus ik me auto weer in en wou hem net starten. Laat dat *&^%*#$@ wijf de slang uit haar klouwe flikkeren precies op me deur dus daar zit nu een dikke kras op, Dus dat is ook nog ff afwachten met de verzekering!!! En even nog wat goed nieuws!! vandeweek had ik me ruitenwisser weggehaald, dus daar ook ff een foto van. |
|
|||
|
|||
gewoon naar de sloop brengen als ie zoveel schade heeft .....geintje,,en rustig blijven van die dollars kan je leuk bouwen
|
|||
|
|||
Zonde, net klaar en dan gebeurt dit.
Succes met de weder opbouw.
|
|||
|
|||
Klote van de schade.
Is ze wel getaxeerd,anders is de schade groter als de waarde? Suc6 met het afhandelen van de schade.[het repareren en het financieel] |
|
||||
|
||||
Zorg dat je er zelf bij bent als de taxateur langs komt want sommige schrijven een golf mk1 zo af als oud schroot voor 300 euro..
Succes met de schade!
|
||||
|
||||
succes kerel, ik weet watje voelt,heb het zelf gehad....
|
|
||||
|
||||
ik denk dat het wel enigzins meevalt met de schade, ik denk niet dat de bodemplaat iets heeft opgelopen.
|
|||
|
|||
zo balen man !!
hoop dat het goed komt met de verzekering !!!! suc6 in ieder geval !! gr. Martijn |
|
||||
|
||||
Auwww balen man!! Heb je hem laten taxeren?? volgensmij scheeld het dan wel wat kwa uitkeren van de verzekering.
Martijn |
|
||||
|
||||
Nou succes met opbouwen en hopen dat je flink wat euries krijgt
|
||||
|
||||
de schade expert is langs geweest, ik krijg als het goed is van de week de uitslag te horen!!
En dan maar onderdelen halen ( bumper en lichten ) en dan maar beginnen de achterkant te herstellen!! Bedankt voor de reacties alvast!! |
|
|||
|
|||
Waar haal je de bumper weg? Ik ben namelijk op zoek naar een nieuwe of goed gebruikte achterbumper van een Golf 1....
Sterkte met de afhandeling...erg jammer |
|
|||
|
|||
he man das ballen maar nu kan je hem gelijk ombouwen naar kleine achterlichten
|
|
||||
|
||||
Quote:
Haha is inderdaad wel het juiste moment ja als je het al van plan bent! Maar succes in ieder geval, scheelt weer dat je het allemaal zelf kan.
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Moa denk dat ik dit gewoon orgineel laat, en gewoon een casco erbij koop met kleine achterlichten orgineel!! Gelukkig kan ik het zelf herstellen ja! scheelt me weer een hoop centen! |
|
||||
|
||||
(off topic) Rij jij op pirelli velgen??
Vr gr Riendert |
|
||||
|
||||
het jammerst is het wel van je lak, die zag er nog goed uit, de rest is wel goed te doen denk ik! Succes in ieder geval
|
|||
|
|||
Dammm zonde van de golf 1.
Succes met de opbouw weer.
|
||||
|
||||
ding is volgens mij allang verkocht...
|
||||
|
||||
het jammerst is het wel van je lak, die zag er nog goed uit, de rest is wel goed te doen denk ik! Succes in ieder geval