#1
|
||||
|
||||
mk1 TT remmen op Golf 3 gti 16v
Iemand ervaring met het plaatsen van TT voorremmen op een mk3 gti?
Plug & play? Golf heeft nu 288mm meen ik, TT (225 pk) 312mm? Ik rij al op 17 inch, dus dat zou goed moeten gaan.
__________________
'10 Skoda Yeti '95 Golf GT |
#2
|
||||
|
||||
Geen enkel probleem, past 1 op 1 als je de 288mm remmerij hebt. Alleen 6mm spacers nodig om de klauw op de juiste plaats te krijgen.
Heb ze zelf ook Marcski hier op het forum levert deze spacers ook: https://www.bolt-action.nl/product/...r32-s3-tt-1-8t/
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM Last edited by Sven-GTI : 01-02-2015 at 19:58. |
#3
|
||||
|
||||
Ok, moet dus nog spacers tussen..
Thanks!
__________________
'10 Skoda Yeti '95 Golf GT |
#4
|
|||
|
|||
kan je bij bolku koppen deze spacer
|
#5
|
||||
|
||||
Quote:
Hoofdpijn gegarandeerd
__________________
88 cabrio 2.0 83 golf gl 1.5 |
#6
|
||||
|
||||
Ik ga zelf wel wat fabriceren, zo moeilijk kan het niet zijn
__________________
'10 Skoda Yeti '95 Golf GT |
#7
|
||||
|
||||
Precies
Heb ze ook zelf gemaakt, werkt perfect.
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM |
#8
|
|||
|
|||
bij mijn setje zaten er bij is gewoon een rondel van een bepaalde dikte .
|
#9
|
||||
|
||||
Quote:
Past dit dan niet op de 280 mm versie?
__________________
History Vw Jetta 1.8 '88 Vw Corrado g60 '89 Vw Golf mk3 1.8 '92 Vw Golf mk3 Vr6 '94 Vw Caddy 1 1.6d '90 Huidig Vw golf mk2 2.8 '91 http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=99464 |
#10
|
||||
|
||||
Geen flauw idee, je hoort altijd dat het op de 288mm makkelijk past. Nooit verdiept in de fusee's van een 280mm. Volgens mij is daar ook vast wel een adapter voor te krijgen
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM |
#11
|
|||
|
|||
Past zonder meer ook op fusee van 280's...
Het verschil is gewoon het kostenplaatje... Bij 288 moet je enkel de ankers wisselen voor 312 versie en je kan je klauwen behouden... Bij 280 moet je eveneens de 312 ankers monteren, maar moet je ook de correcte klauwen (288/312) zoeken/vinden/kopen/krijgen edit : en natuurlijk de bovenvernoemde spacers, die heb je altijd nodig
__________________
***Proud member of VAG_Konzept*** ***Bags Are For Groceries !!!*** ***People hate mk3's, that's why we love them *** ...als Kind mal in die Ölwanne gefallen... |
#12
|
||||
|
||||
uuhh ga je voor de looks of performance en 288 gaat ook nog met 15 inch
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#13
|
||||
|
||||
Ligt er wel aan wat voor 15 inch.
Ik heb altijd de originele 288mm remmen gehad op mijn 16v. Maar sommige 15 inch wielen liepen tegen m'n remklauwen aan. Over het algemeen passen alle 15 inch velgen wel, maar heb enkele gehad waarbij het echt millimeter werk was of 'net' niet passen. Ik had bijvoorbeeld dit setje als wintervelgen gekocht: Die liepen tegen m'n klauwen aan, maar echt 'net'. Dus na wat schuren paste het wel.
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM |