|
|||
|
|||
vandaag op gehaald ....
bj: 1973 kleur: oranje (nu een beetje dof door het weer) motor: 1200. motor is in goede staat. lekt niet en start goed. nieuwe dynamo+startmotor. elektr gebeuren: 6v. Van binnen is die helemaal nieuw. Is 2 jaar geleden opnieuw bekleed en gespoten. Van buiten heeft ie wat aandacht nodig. Beetje spuitwerk. hij is niet rot. De vraag is Wat is zo iets waard Last edited by voklswien : 15-12-2007 at 17:17. |
|
|||
|
|||
De bestuurdersstoel ziet er anders niet zo nieuw uit, beetje uitgezeten / losse bekleding op de zitting ofniet?
|
|
||||
|
||||
Volgens mij heeft er iets opgelegen.
René (Tiefleger) |
|
|||
|
|||
weet je zeker dat hij echt hard is en dat er geen gaten in de bodem of achter de accu
we hebben er laatst 1 gekocht voor 400 zag er ook zo uit tot we gingen graven en toen kwamen we toch heel wat tegen gr mike |
|
|||
|
|||
Quote:
geen idee wat slechte plekken van z'n ding zijn mijn lucht gekoelde ervaring is 0,0 vandaar mijn vraag het stukje wat ik er bij gezet heb is de informatie wat ik van de man gkregen heb . |
|
||||
|
||||
2 jaar geleden in de lak gezet en de schimmel staat er vol op bij de motorkap?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zet je auto maar eens een jaar buiten ,kijk dan maar eens wat er gebeurt met schimmel en algaanslag ,als je m al die tijd niet wast .......
|
|||
|
|||
Niet dat iig!
|
|
||||
|
||||
de waarde schat ik op 1500 euro met APK (indien roestvrij!).
Wat je ervoor krijgt is iets anders; wat een gek ervoort geeft, dit bedrag ligt tussen de 800 en 2000 euro. mzzls
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
|||
|
|||
Quote:
Inderdaad, mijn golf 3 staat ook altijd buiten. En hij wordt gewassen door de regen. De schimmel zit er gelukkig nog niet op.... nog niet.
|
||||
|
||||
We hadden bij een kennis een golf staan ,die heeft anderhalfjaar in de tuin gestaan , die zag er bijna net zo uit als de kever !
Ook compleet met groene rubbers en aanslag ,dus onmogelijk is het niet ,er word ook niet met gereden ,en als er een aantal hoge bomen omheen staan ,waar van alles uit komt vallen .... Maar(om maar even ontopic te blijven ...) Alberto !,nieuw Project ?
|
|||
|
|||
Quote:
Nee wytze mischien is het wat voor mijn schoonzusje En dat ie vies is...... BOEIE dat wil wel weer schoon TROUWENS hij is van binnen gespoten van buiten niet ! Kreeg hem aangeboden van iemand die hem in de tuin heefd staan en het ding staat in de weg. Nu ben ik totaal niet op de hoogte met prijzen en types van kevers Wat voor type dit is ook geen flauw idee Dus nogmaals de vraag WAT MAG Z'N DING KOSTEN als je z'n kever koopt En evt wat voor ding zou dit kunnen zijn kwa type en uitvoering ? Last edited by voklswien : 24-11-2007 at 16:43. |
|
||||
|
||||
Op de vraag wat zoiets waard is kan ik je geen antwoord geven.
Op de vraag wat het voor iets is wél. Dit is een spaarkever, een modelletje dat toendertijd niet geliefd was. Een beetje de armoede-uitvoering van vroeger. Hij heeft dus maar een halve hemel, die stopt boven de achterruit. Meestal hadden ze geen dashboardklepje. Kleine achterlichtjes die al niet meer bij die tijd hoorden. Ramen zonder chroompees. 6 volt stroomvoorziening. Spaarkevers zijn altijd zeldzamer geweest dan gewone kevers, mensen kwamen toen ook al niet graag uit voor hun onvermogen om het breed te laten hangen Leuke wagen zo te zien. Last edited by stufenheckfahrer : 24-11-2007 at 18:59. |
|
|||
|
|||
Quote:
kijk nooit te oud om wat te leren bedankt |
|
|||
|
|||
verplaatst zie ik ...het is dus en type 1
heb nog paar foto's |
|
||||
|
||||
Vraag anders eens iemand mee die er meer verstand van heeft. Lijkt niet zo gek allemaal.
|
||||
|
||||
Bekend kleurtje en modelletje!!
grtz, Frd |
|
|||
|
|||
Quote:
ja ja nederlands hoop ORANJE |