#1
|
||||
|
||||
Gezocht Foto's GTI met velgen
Ik zoek foto's van een gti zonder verlaging maar wel met lichtmetalen velgen 15 inch t/m 17 inch als het mogelijk ook met et waarde's van de velgen.
Als iemand een foto van 15 inch velgen van Schmidt revo velgen zou het helemaal super zijn. Maar alle afbeeldingen zijn welkom |
#2
|
||||
|
||||
ik durf hier te beweren dat er niemand op de aardbol wel het geld heeft neergelegd voor een set Revo's maar niet de auto verlaagd heeft.
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#3
|
||||
|
||||
Quote:
Wat moet ik hier nu mee |
#4
|
|||
|
|||
niks maar het klopt wel ben ik bang !!
gr. Martijn
__________________
Audi 100 '81 (2.0D > 2.1 turbo benzine project ) Golf 4 variant (tzt on air ) Skoda Yeti 1.8TSI 4X4 (hoog is het nieuwe laag... ) |
#5
|
||||
|
||||
Quote:
Verlagen is voor mij bijna geen optie ivm de vele drempels in mijn dorp daarom ben ik benieuwd hoe het lijkt zonder verlaging. Een gti heeft standaard al een verlaging van 2 cm t.o.v een normale Golf 2.Het gaat mij tenslotte ook nog om de et waarde wat is mogelijk onder een Golf 2 met alleen spatbord randen omleggen. Dan kan een verlagingsset altijd nog. |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
Tja, dát is tegenwoordig het probleem. Je moet je wagen plat op zijn buik zwieren, of je wagen is niet mooi. Verlaagd of niet, een setje Sebrings, staan ook altijd wel leuk.
__________________
BORA 1.9 TDI - '99 JETTA 1.8 GT 16v - '90 |
#7
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, dat valt best mee. Een subtiele verlaging van 4 a 6cm staat al veel beter en is prima mee te rijden (ook over drempels) Jaap bedoelt gewoon dat diegene die Revo's heeft, ook z'n auto verlaagd heeft. Revo's zijn geen low budget velgen
__________________
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro |
#8
|
|||
|
|||
Ik heb m'n mkII 1.3 40mm verlaagd en drempels gaan nog prima! Zelfs met de GTI voorspoiler. Echt hoge drempels moet ik iets langzamer nemen, de rest gaat gewoon net zo goed!
|
#9
|
||||
|
||||
nou inderdaad dat je met verlaging geen drempels meer kan nemen is BS. Dan dender je er maar niet met 80 overheen, daar zijn ze ook niet voor gemaakt.
__________________
www.hardleers.net | Photography//design//art//people |
#10
|
||||
|
||||
Idd, met een 60/40 set kun je alle drempels nemen hoor. Een mk2 staat standaard gewoon erg hoog.
|
#11
|
||||
|
||||
15" et 38 maar sluit me bij de rest aan, een beetje verlagen heb je echt geen last van. en staat echt zo veel beter! ter vergelijking (zelfde auto dus):
__________________
'06 A4 1.8T Quattro
'85 Transporter '85 Golf
|
#12
|
|||
|
|||
Quote:
Volgens mij geldt dat alleen voor de Golf G60. Quote:
hee, mijn vorige Golf G60. Blijft idd mooi met sebrings. Dit is mijn daily Tussen aarde en auto nog slechts 5cm speling Hoeveel cm hij verlaagd is weet ik niet ,het is een vaste set. En hier bij ons in Gorredijk heb je haast om de 25 meter een dikke vluchtheuvel. Went wel hoor Last edited by Domi : 19-12-2007 at 17:10. |