|
||||
|
||||
Paasweekend-project 40mm->> 80/60 verlaging polo coupe.
Hallo!
Na het monteren van 155/55/14 banden was 40 mm rondom verlaging echt niet genoeg meer! Nieuwe set besteld. Deze week mijn GT-Cupline verlaging 80/60 binnen gekregen. Zaterdag de voorkant vervangen en vandaag de achterkant. Bij deze het verhaal in foto's! Kijk eens wat de postbode bracht! Voor de grap de originele veer (niet de 40mm) langs de 80mm gehouden. Verschil lijkt me duidelijk Zo zag hij er uit met 40 mm verlaging. Voor Achter: Zaterdag middag begonnen met het project. Heeft 6 uur geduurd door wat erg vaste bouten en andere klein oponthoud. Martijn bedankt voor de telefonische hulp! Goed gereedschap en goede voorbereiding is het halve werk! Grootste tegenvaller was het afbreken van de bout waarmee de stab. stang vast zit. Bout was halverwege afgebroken, maar met wat boren en frotten er toch uit kunnen draaien. Eindelijk, na 2 (halve) dagen werk zit het eronder! Ik vind het resultaat echt super als je het vergelijkt met de 40 mm verlaging. Uitlaat moet nog wel anders gemonteerd worden, want ik raak m constant. Ik ben tot nu toe erg te spreken over de GT Cupline set. Veel verlaging voor niet overdreven veel geld en hij is lekker stug! Paar foto's van de polo na de verlaging. Bandjes zijn wel vies! Goede fotoshoot volgt! Ik wil dit 'verslagje' afsluiten met het vw-wagenpark wat hier bijna iedere zaterdag op de stoep staat. (naast die van mij dan he!) Last edited by martijnvanderh : 08-04-2007 at 20:35. |
|
|||
|
|||
hey naam genoot,
ziet er stukken beter uit zo laag !! niets te danken hoor voor de telefonische hulp !! gr. Martijn
|
||||
|
||||
snel bij...
Jezus, wat ben jij er altijd snel bij! hahah!
Je slaapt toch niet met je pc in 'new post'-mode?? hahah, nog bedankt voor de hulp jongen! |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit hoor, staat goed samen met die teardrops
|
||||
|
||||
Ziet er heel goed uit !! Maar zijn er voor de voorzijde geen complete poten te verkrijgen ?
|
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit!!!!!
je kan gehele pote krijgen met een schroefgedeelte erop... moet je wel 1000 of meer euro's neerleggen |
|
||||
|
||||
Lijkt veel beter zo mooi strak
|
||||
|
||||
Mooi, veel beter als die 40mm. Zat de set in een witte doos of stond er tekst op?
Die gereedschapkar, is die met inhoud gekocht? Bevalt tie goed en van welk merk is die!? |
|
||||
|
||||
Was in de doos van GT Cupline. Blauw met Rood geloof ik.
Gereedschapwagen is van Facom en geheel met inhoud gekocht. Los van de wagen hebben we nog het een en ander van facom.. Duur geintje, maar dan heb je ook wat! |
|
|||
|
|||
Nu dat je al enkele maanden met de set rondrijdt... Hoe valt het mee?
Ik heb net bij JOM de set zien staan voor een enkele euro's. Normaal gezien ga ik de auto toch niet dagelijks gebruiken dus dat kan geen miskoop zijn... Ik ga 'm wel gebruiken in combinatie met 13" wielen, waarschijnlijk met 175-50 band. Plat gaan zal ie |
|
||||
|
||||
So! wat denk jij? even stoffige topic uit de kast trekken?
Ik moet zeggen, ik heb nog geen minuut geklaagt over de set! Dus voor dat geld zou ik het zeker niet laten! Geen idee hoe het er met 175/50/13 uit komt te zijn, maar ik ben er zeer tevreden over iig. De paarse g40 op de foto hierboven heeft ondertussen hetzelfde setje en die rijdt echt super laag met z'n cupjes (zie foto hierboven, maar toen nog met orig. veren en dempers) en die heeft er nu zelfs plattere banden op moeten gooien. Dus ook met meer vermogen is de set nog top! Het het dus echt aanraden. Wij gebruiken de set gewoon dagelijks!! |
|
||||
|
||||
had het topic nog niet gezien. ziet er erg mooi uit en zal zeker wel lekker rijden ja.
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit
Doet me weer helemaal denken aan mijn eerst wagen