|
|||
|
|||
VW Golf MK1
Bij deze zet ik mijn Volkswagen Golf 1 te koop.
Gegevens: - Bouwjaar: 11/1980 - Km stand: 96000 echte km's - 5 Deurs - Kleine achterlichten - Originele VW chromé grill - Originele VW chromé sierlijsten - Originele VW chromé raamomlijsting - Originele smalle VW bumpers met chromé lijntje - Retro Philips autoradio - Open dak - Perfect origineel interieur (geen scheuren!!) - Splinternieuwe schroefkit - Gepolierde Turbo velgen met splinternieuwe banden (Bridgestone Potenza) - Onderhoud gehad + Originele VW chromé bumpers en 4 Originele VW chromé klinken (niet op de foto te zien, maar worden samen met de wagen verkocht) Op de 2 voorste vleugels na, zeer harde kas, nergens rot (wagen staat nog in de eerste lak!!). Rubbers, lak, bumpers, ruiten ... alles in zeer goede staat!! Prijs voor dit alles: 3000€ Losse verkoop kan ook, maar enkel en alleen NADAT de wagen verkocht is (met losse verkoop bedoel ik enkel: verlaging/velgen/chromé klinken/chromé bumpers) Geïnteresseerden en VW liefhebbers zijn altijd welkom! Wagen moet niet weg, maar mag weg... Meer foto's te zien via 2de Hands: http://www.2dehands.be/volkswagen-golf-1-33299571.html |