|
||||
|
||||
beastie boys
jaaah!! het nieuwe album van de beastie boys is uit (of komt uit), heeft iemand hem al gehoord?? beastie boys roeleren! het blijft de ultieme cruise muziek vind ik.
|
||||
|
||||
Mee eens, ik houd van vele genres maar de Beastie Boys blijven wat aparts! Nog niet gehoord, ben wel benieuwd.
|
||||
|
||||
Allereerste concert begin jaren 80 in de Jaap Edenhal gezien .. voorprogramma van de playbackende Run DMC .
Is gelukkig nu wel wat omgedraaid . Maar ze blijven hun eigen stijl houden door alle jaren heen : erg cool |
|
||||
|
||||
Had ook begrepen dat het eraan kwam maar helaas (voor zover ik weet) ook nog niks van gehoord. Ben erg benieuwd
|
|
||||
|
||||
Heb ze op Lowlands, ik geloof 95 ooit gezien, super act, heel de zaal deinde mee.
|
|
||||
|
||||
Quote:
96 zou kunnen idd |
|
||||
|
||||
hoe oud zijn ze wel niet inmiddels,.. die zullen toch inmiddels ook wel in de 40 zijn...
maar ze blijven super ja. heb alleen pas de nieuwe single gehoord, nog niks van de rest van het album... "and when i'm in Holland, i eat the "penniekoken".... :p "i like my sugar with coffee and cream"
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Tjaap : 20-06-2004 at 20:38. |
|
||||
|
||||
Die laatste is idd HEEL erg goed jaap, komt uit intergalactic als ik me niet vergis. Weet even niet hoe dat album heet, maar dat is dat ze met zn 3en in een sardineblikje liggen
|
|
||||
|
||||
Hello Nasty heet dat album, had hem toevallig gister nog mee in de auto....
"to sweet to be sour, to nice to be mean" :p
|
||||
|
||||
Idd, dat is em
Dit is gewoon VET, hele topic over de Beatie Boys Heb zelf Licensed to Ill, andere binnenkort ook maar es kopen |
|
||||
|
||||
vandaag toevallig interview gezien op the box over het nieuwe album, lieten ook stukjes zien van de nieuwe clip, volgens mij issie keigaaf. album ga ik wel halen denk (en gelijk een paar oudere albums ook). beastie boys zijn vaak een welkome afwisseling van het geboenk wat normaal in mijn autotje knalt.
|
||||
|
||||
Quote:
Check your head is ook een cool album |
|
||||
|
||||
Quote:
die heb ik al :biggrin: gekregen toen ik 12 was ofzo (ja ik ben nog jong..) die cd draai ik nog steeds regelmatig.
|
||||
|
||||
Tja al sinds 1985 bekend bij mij......betekend dat ik oud ben???
Als vanaf "She's one it" en ervoor nog de punk/garagesound....Beasties zijn old en coool... |
|
||||
|
||||
dit weekend was een MTV movieawards 2004 special met daarin een optreden van de beastieboys...en die was erug goed..
|
|
||||
|
||||
beasty boy...for life
|
||||
|
||||
Quote:
Eeuuhwww :p |
|
||||
|
||||
'To The 5 Burroughs' heet de nieuwe, is een cool album. Beetje wennen wel, en niet zo 'makkelijk' als de andere toppers, maar ik ben er blij mee.
Beastie Boys Rule.
|
||||
|
||||
gisteravond was op de box..interview met de beastieboys...manne sporen compleet niet..
|
|
||||
|
||||
Quote:
Daar kom je nu al achter?? Op werchter was idd aanplak reclame voor To The 5 Burroughs |